Yep zo krijg je extra 3D power in een oude Pentium met 4 of 8 MB videokaartje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dus, die 3dfx kaart kan op elke willekeurige kaart aangesloten worden?
Prima, kom je 'm ophalen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:02 schreef Het_Biertje het volgende:
ik wil die tussen kabel dan wel van je![]()
https://shopm.winzip.com/cgi-bin/wzc1.cgiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
e-mail em maar, ik betaal wel voor het zippen![]()
zo1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
https://shopm.winzip.com/cgi-bin/wzc1.cgi![]()
Alleen voor dat kabeltje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
zo1das nog best duur
stuur me maar een mailtje dan
de 2 kaarten heb ik al , waar blijft dat mailjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Alleen voor dat kabeltje?Ik kan er toch veel mooier groot pakket van maken.
![]()
Ik zoek wel ff in de doos of ik er nog meer heb maar nu even niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
de 2 kaarten heb ik al , waar blijft dat mailje![]()
of of of, ga je dat asrock mobo met korting aanbieden
Ik wil me nergens mee bemoeienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
de 2 kaarten heb ik al , waar blijft dat mailje![]()
of of of, ga je dat asrock mobo met korting aanbieden
Mijne is idd VGA doorluskabel dat lijkt me duidelijk genoeg. Biertje gaat voorlopig geen antwoord geven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeienmaar dat kabeltje wat jij zoekt is de "getweakte floppy kabel"? DieTS heeft is een VGA doorlus ding..?
Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef JapyDooge het volgende:
DawiControl DC-100 Raid PCI 3x IDE Raidkaart 15 euro.![]()
20 euro incl verzenden?
@Geckoo: ik heb er zoeen met gewoon een ronde plug, de vierkante plug die jij wss bedoelt zat volgens mij alleen op de switches uit die serie en niet op de hubs afaik
15 + gratis versturen dingquote:3C905C-TX 10/100 PCI
3C905CX-TXNM 10/100 PCI
1x 128 MB PC133 SDram. 12,50 euro.
Ja is er nog. Je hebt mail terug.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:03 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Helemaal vergetenheb je hem nog?
Je hebt mailquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
Creative Audigy Model 20euro
hier heb ik wel intressen in
email me
15 euro en die code is prima.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:30 schreef twi het volgende:
Daarom bood ik het erbijHoe dan ook, 20 euro is me net wat teveel om een heel klein servertje weer aan de praat te krijgen. Als je het aan 't eind van de rit niet kwijt kan, hoor ik 't wel, m'n bod blijft staan
En mocht je voor dat gratis versturen alleen die code nodig hebben, dan heb ik daar nog wel 2 van. Doe ik die erbij, scheelt je weer in pakketjes voor anderen, in totaal dus 15 + x 6,25 besparing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |