Spoorzoekertje wtfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:32 schreef flugeltje het volgende:
En jij deed vroeger nooit aan spoorzoekertje of hinkelen?
Sjees zeg, waar je jezelf druk over kunt maken...
Je was dus een nerd én een loner.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Spoorzoekertje wtf
Ik zat vroeger te duckhunten.... Dat was pas cool.
Nouja, was.quote:
Spoorzoekertjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Spoorzoekertje wtf
Ik zat vroeger te duckhunten.... Dat was pas cool.
Was jij dat die die fucking pijlen op mn muur kalktequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Spoorzoektje
Dan zette je overal pijlen op straten en muren en dan moest de rest de pijlen volgen tot ze je gevonden hadden. Súperspel, kon je bij een goed uitgezette tocht een hele middag zoet mee zijn. En hartstikke spannend, zeker als ze je op de hielen zaten...
Ik heb dat 1x gedaan. Tot ik met mijn fiets tegen een lantaarnpaal aanknaldequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Spoorzoektje
Dan zette je overal pijlen op straten en muren en dan moest de rest de pijlen volgen tot ze je gevonden hadden. Súperspel, kon je bij een goed uitgezette tocht een hele middag zoet mee zijn. En hartstikke spannend, zeker als ze je op de hielen zaten...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:36 schreef Pleun het volgende:
Stoepkrijten is tof! voor mietjes. Mensen die in hun latere leven schilder of kunstenaar worden. Voor zulke figuren....
Nooit een uitdagend hinkelparkourtje gehinkeld?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Op 1 zo'n hinkelveldje staat 1,2,4,3,5,7,6,9,8,10. Wat een paupers. Vast metaalbewerkerts later![]()
![]()
Kun je niet lezen ? Duckhunten....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef RainofDeath het volgende:
En wat deed jij toen je net zo klein was? Zeer serieus in de boeken ofzo? Alsof het hele leven serieus is, gun die kinderen wat lol.
Tegenwoordig doen kinderen: Vadertje en Moedertje. Naakt. Op hun 8equote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |