Welnee, dat zou Cohen nooooooit doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach ja. Die burgemeester belt haar op met die vraag om mocro's te beschermen.
Natuurlijk.
Leef lekker verder in je simpele wereld, vent..
Och vergeet dit niet: selectieve verontwaardiging !!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Tikorev het volgende:
Overigens over de Netwerk uitzending. Netwerk vond het blijkbaar nodig om met deze beelden de suggestie van een Servisch concentratiekamp op te wekken:
[afbeelding]
Terwijl al jarenlang duidelijk was dat de betreffende mensen zich niet in een concentratiekamp bevonden. Maar ja, zolang de suggestie maar gewekt wordt.
The picture that fooled the world
Ook was het vrij dubieus dat Netwerk het hijsen van een Bosnisch-Servische vlag op Servisch grondgebied een provocatie noemden.
Vier dagen eerder, openingszin Netwerk: "Wij zijn erg gehecht aan onze lokale ziekenhuizen, maar door de invoering van de marktwerking in de zorg dreigen ze snel te verdwijnen".
Je moet wel heel erg links zijn wil je zo'n zin je bek uit krijgen. Als wij namelijk echt zo gehecht zijn aan onze lokale ziekenhuizen dan zullen er door de marktwerking alleen maar bijkomen. Uit het feit dat ze verdwijnen blijkt dat we blijkbaar de extra kosten van zulke kleine lokale ziekenhuizen niet vinden opwegen tegen het gemak ervan.
Door dit soort incidenten kan ik Netwerk nou niet echt gebalanceerd noemen...![]()
Ook zoiets ja...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Och vergeet dit niet: selectieve verontwaardiging !!
Geen idee. One_of_the_few kwam met Servische concentratiekampen aanzetten toen ik opmerkte dat de media ongetwijfeld meer aandacht aan deze zaak hadden gegeven wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Scraping the bottom of the barrel. Wat heeft dit in godesnaam met dit topic te maken?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:
Ik had de ophef wel eens willen horen bij een allochtone Amsterdammer een hakenkruis op de deur was gekalkt en zijn huis in brand was gestoken waarbij hij om het leven kwam, net nadat hij ruzie had gehad met een goep autochtonen.
Dan zouden NOVA, Netwerk, TweeVandaag en de NOS elke vertegenwoordiger uit de multiculti-industrie voor de camera hebben getrokken en ons wekenlang hebben bestookt met zielige reportages.
Hoe dan? Ik hoor met name de 'incidenten' die elke keer plaatsvinden in Amsterdam, maar ik hoor nooit wat er dan tegen gedaan wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
Hij pakt problemen mbt criminelen in zijn stad wel aan hoor!
Dat kan kloppen, dat wordt natuurlijk niet allemaal aan de grote klok gehangen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik hoor met name de 'incidenten' die elke keer plaatsvinden in Amsterdam, maar ik hoor nooit wat er dan tegen gedaan wordt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
Hij pakt problemen mbt criminelen in zijn stad wel aan hoor!
Dus zijn kwaliteit is heel onzichtbaar heel erg goed besturen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, dat wordt natuurlijk niet allemaal aan de grote klok gehangen.
Voor iemand die zich zo goed bewust is van het effect van de media (zowel op zijn beleid als op zijn persoontje) lijkt me dat een beetje vreemd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, de gedachte hierachter ontgaat me totaal........quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen reactie van manhattan, verbaasd me eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Alsof dat onderwerp hier niet al dood is gediscussieerd zeg..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
Ouwe zaak in een rechts huiltopic, wat is de actuele relevantie?
Ik heb voor jou ook nog een aantal vragen openstaan die je fijn negeert, niet dat dat me verbaast want dat doe je keer op keer, tenminste als je je niet er van af kan maken door een compleet irrelevant linkje met eenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geen reactie van manhattan, verbaasd me eigenlijk niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |