abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40621643
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach ja. Die burgemeester belt haar op met die vraag om mocro's te beschermen.
Natuurlijk.
Leef lekker verder in je simpele wereld, vent. .
Welnee, dat zou Cohen nooooooit doen!
pi_40622048
Overigens over de Netwerk uitzending. Netwerk vond het blijkbaar nodig om met deze beelden de suggestie van een Servisch concentratiekamp op te wekken:

Terwijl al jarenlang duidelijk was dat de betreffende mensen zich niet in een concentratiekamp bevonden. Maar ja, zolang de suggestie maar wordt gewekt.

The picture that fooled the world

Ook was het vrij dubieus dat Netwerk het hijsen van een Bosnisch-Servische vlag op Servisch grondgebied een provocatie noemde.

Vier dagen eerder, openingszin Netwerk: "Wij zijn erg gehecht aan onze lokale ziekenhuizen, maar door de invoering van de marktwerking in de zorg dreigen ze snel te verdwijnen".

Je moet wel heel erg links zijn wil je zo'n zin je bek uit krijgen. Als wij namelijk echt zo gehecht zijn aan onze lokale ziekenhuizen dan zullen er door de marktwerking alleen maar bijkomen. Uit het feit dat ze verdwijnen blijkt dat we blijkbaar de extra kosten van zulke kleine lokale ziekenhuizen niet vinden opwegen tegen het gemak ervan.

Door dit soort incidenten kan ik Netwerk nou niet echt gebalanceerd noemen...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40622304
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef Tikorev het volgende:
Overigens over de Netwerk uitzending. Netwerk vond het blijkbaar nodig om met deze beelden de suggestie van een Servisch concentratiekamp op te wekken:

[afbeelding]

Terwijl al jarenlang duidelijk was dat de betreffende mensen zich niet in een concentratiekamp bevonden. Maar ja, zolang de suggestie maar gewekt wordt.

The picture that fooled the world

Ook was het vrij dubieus dat Netwerk het hijsen van een Bosnisch-Servische vlag op Servisch grondgebied een provocatie noemden.

Vier dagen eerder, openingszin Netwerk: "Wij zijn erg gehecht aan onze lokale ziekenhuizen, maar door de invoering van de marktwerking in de zorg dreigen ze snel te verdwijnen".

Je moet wel heel erg links zijn wil je zo'n zin je bek uit krijgen. Als wij namelijk echt zo gehecht zijn aan onze lokale ziekenhuizen dan zullen er door de marktwerking alleen maar bijkomen. Uit het feit dat ze verdwijnen blijkt dat we blijkbaar de extra kosten van zulke kleine lokale ziekenhuizen niet vinden opwegen tegen het gemak ervan.

Door dit soort incidenten kan ik Netwerk nou niet echt gebalanceerd noemen...
Och vergeet dit niet: selectieve verontwaardiging !!

Want vergeet niet: de Serviers waren de boemannen en de arme moslims het slachtoffer.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:24:01 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40622345
Scraping the bottom of the barrel. Wat heeft dit in godesnaam met dit topic te maken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40622717
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Och vergeet dit niet: selectieve verontwaardiging !!
Ook zoiets ja...
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Scraping the bottom of the barrel. Wat heeft dit in godesnaam met dit topic te maken?
Geen idee. One_of_the_few kwam met Servische concentratiekampen aanzetten toen ik opmerkte dat de media ongetwijfeld meer aandacht aan deze zaak hadden gegeven wanneer het slachtoffer een allochtoon was geweest:
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Tikorev het volgende:
Ik had de ophef wel eens willen horen bij een allochtone Amsterdammer een hakenkruis op de deur was gekalkt en zijn huis in brand was gestoken waarbij hij om het leven kwam, net nadat hij ruzie had gehad met een goep autochtonen.

Dan zouden NOVA, Netwerk, TweeVandaag en de NOS elke vertegenwoordiger uit de multiculti-industrie voor de camera hebben getrokken en ons wekenlang hebben bestookt met zielige reportages.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:49:20 #106
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_40623198
Kan iemand van het pro-Cohen kamp me dan misschien uitleggen waarom hij het zo goed doet terwijl hij de problemen m.b.t. de (allochtone) criminelen in zijn stad niet aanpakt?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_40623458
Hij pakt problemen mbt criminelen in zijn stad wel aan hoor!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:00:34 #108
67978 HenryHill
pi_40623606
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef SCH het volgende:
Hoe dan? Ik hoor met name de 'incidenten' die elke keer plaatsvinden in Amsterdam, maar ik hoor nooit wat er dan tegen gedaan wordt.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_40623652
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:00 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik hoor met name de 'incidenten' die elke keer plaatsvinden in Amsterdam, maar ik hoor nooit wat er dan tegen gedaan wordt.
Dat kan kloppen, dat wordt natuurlijk niet allemaal aan de grote klok gehangen.
pi_40623825
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef SCH het volgende:

Inderdaad, probleemwijken worden vakkundig ontdaan van de slachtoffers
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:12:37 #111
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_40624023
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus zijn kwaliteit is heel onzichtbaar heel erg goed besturen?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:39:51 #112
67978 HenryHill
pi_40625065
quote:

[..]

Voor iemand die zich zo goed bewust is van het effect van de media (zowel op zijn beleid als op zijn persoontje) lijkt me dat een beetje vreemd...
pi_40625453
quote:

[..]

Nee, de gedachte hierachter ontgaat me totaal........
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:54:49 #114
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40627890
Dit onderwerp is toch vorig jaar ook al ter sprake geweest ?!? (search werkt ff niet mee)
De OP als posting in het Cohen topic had ik nog wel kunnen volgen want daar is idd een maatschappelijke rel over geweest. Maar om hier een seperaat topic voor maken wat als contragewicht moet dienen voor het Cohen topic zie ik eerlijk gezegd niet zitten.
Op deze manier kunnen we de krakersrellen van de jaren 80 ook wel van een nieuwe vernislaag voorzien.

Verder mis ik nog de bronvermeldingen in de OP. En die zullen imo wel behoorlijk outdated zijn.

Het liefst zou ik het topic dichtsmijten.... vanwege het gebrek van een actuele nieuwswaarde. Maar andersom is er wel een discussie die wel past in [GC].

[NWS] -> [GC]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:44:36 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_40634681
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Geen reactie van manhattan, verbaasd me eigenlijk niks.
Hier is het media aansturen en dat is zo verschrikkelijk erg, ergens anders gebeurt het door de Nederlandse overheid, op een véél grotere schaal, en je kíjkt er niet eens naar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:51:24 #116
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40634812
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
Ouwe zaak in een rechts huiltopic, wat is de actuele relevantie?
Vraag ik mij ook af. Alsof dat onderwerp hier niet al dood is gediscussieerd zeg..

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40640667
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Geen reactie van manhattan, verbaasd me eigenlijk niks.
Ik heb voor jou ook nog een aantal vragen openstaan die je fijn negeert, niet dat dat me verbaast want dat doe je keer op keer, tenminste als je je niet er van af kan maken door een compleet irrelevant linkje met een neer te pleuren.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:00:14 #118
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_40644855
Ik denk dat Cohen op zijn stoeltje zit te beven, nu het tóch in de media is gekomen. .
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')