Bovenstaande is zelfs in dit topic een belabberde reactie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef manhattan het volgende:
[..]
Klein verzoekje: kun je even wat orde aanbrengen in dit psychotische gebrabbel, ik begrijp er geen kont van.
Oh, en Job Cohen is gewoon een zieke landverrader....
Done.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:35 schreef manhattan het volgende:
[..]
Klein verzoekje: kun je even wat orde aanbrengen in dit psychotische gebrabbel, ik begrijp er geen kont van.
en dan viel men over jan marijnissen heen met zijn opmerking over het verzet.quote:Oh, en Job Cohen is gewoon een zieke landverrader....
Ook ik als niet-rechts georiënteerde stemmer spreek mijn verbijstering uit over bescherming van moordenaars. Eén van de "oplossingen" van de 'beste burgemeester ter wereld'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef SCH het volgende:
Ouwe zaak in een rechts huiltopic, wat is de actuele relevantie?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef One_of_the_few het volgende:
en dan viel men over jan marijnissen heen met zijn opmerking over het verzet.
Hoor ik hypocrisie?
Derhalve is de ophef erover overbodig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ook ik als niet-rechts georiënteerde stemmer spreek mijn verbijstering uit over bescherming van moordenaars. Eén van de "oplossingen" van de 'beste burgemeester ter wereld'.Waarom jij dit zonodig aan links-rechts wilt koppelen, is mij een compleet raadsel! Heb je dan helemaal geen enkel rechtvaardigheidsgevoel in je donder? Een 'incident' als dit, heeft toch verdomme helemaal niks met links-rechts te maken? Het is gewoon een moord. Maar ach, incidentje, mondje dicht naar de pers toe. En weer een plusje van de burgemeester-verkiezingsjury
Intriest.
Bescherming van moordenaars???????????????????????????quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ook ik als niet-rechts georiënteerde stemmer spreek mijn verbijstering uit over bescherming van moordenaars. Eén van de "oplossingen" van de 'beste burgemeester ter wereld'.Waarom jij dit zonodig aan links-rechts wilt koppelen, is mij een compleet raadsel! Heb je dan helemaal geen enkel rechtvaardigheidsgevoel in je donder? Een 'incident' als dit, heeft toch verdomme helemaal niks met links-rechts te maken? Het is gewoon een moord. Maar ach, incidentje, mondje dicht naar de pers toe. En weer een plusje van de burgemeester-verkiezingsjury
Intriest.
Nee, het ontbreken van ophef over deze Marokkaanse moordenaars door toedoen van Job Cohen en zijn linkse media-vrienden is onjuist. Gelieve de zaken even in de juiste volgorde te noemen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Derhalve is de ophef erover overbodig.
ER IS TOCH niemand opgepakt die 240 uur moet SCHOFFELEN!!! NOU DAN!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Bescherming van moordenaars???????????????????????????
Waar heb je het over?????????????
Kennelijk heb je ten tijde van het incident onder een steen geleefd, en gezien je reacties heb je eerder het IQ van diezelfde steen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef manhattan het volgende:
[..]
Nee, het ontbreken van ophef over deze Marokkaanse moordenaars door toedoen Job Cohen en zijn linkse media-vrienden is onjuist. Gelieve de zaken even in de juiste volgorde te noemen.
Ben je als racist geboren of word je dat pas later?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef manhattan het volgende:
[..]
Nee, het ontbreken van ophef over deze Marokkaanse moordenaars door toedoen Job Cohen en zijn linkse media-vrienden is onjuist. Gelieve de zaken even in de juiste volgorde te noemen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Kennelijk heb je ten tijde van het incident onder een steen geleefd, en gezien je reacties heb je eerder het IQ van diezelfde steen.
Het is een moord, het is bruut geweld, het is verschrikkelijk en een persoonlijk drama.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef manhattan het volgende:
[..]
Het is een kloon van een gebande die wonderlijk genoeg nog steeds post...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je als racist geboren of word je dat pas later?
Zomaar nieuwsgierig.
Welke gebande?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is een kloon van een gebande die wonderlijk genoeg nog steeds post...
Ja, bescherming in de vorm van: vooral niet de indruk wekken dat de dader uit een bepaalde kring komt. Onderzoek dat vervolgens doodbloedt. En na deze hysterische ontwijk-tactiek, mag je nu antwoord geven op de vragen die ik je stelde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Bescherming van moordenaars??????????????????????????? Waar heb je het over?????????????
landverrader, terrorist. 1 pot nat.quote:
Welke vraag?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ja, bescherming in de vorm van: vooral niet de indruk wekken dat de dader uit een bepaalde kring komt. Onderzoek dat vervolgens doodbloedt. En na deze hysterische ontwijk-tactiek, mag je nu antwoord geven op de vragen die ik je stelde.
Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in wordt gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het is een moord, het is bruut geweld, het is verschrikkelijk en een persoonlijk drama.
Maar twee oude mannen die in hun boerderij worden vermoord om een paar oude meubelen is niet minder erg. Daar hoor je ook 1 keer iets over op TV, even een stukje hier, stukje daar, spoor loopt dood. Het blijft verschrikkelijk maar dat hier wordt gesuggereerd dat de daders bekend zijn is gewoon ziek. Waar zijn al die lui die die 20.000 euro liever niet krijgen omdat ze te bang zijn?
Huh, was het slachtoffer een Jood dan ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in word gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Geloof je dit soort dingen echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
Het gaat hier om een racistische moord die doelbewust de doofpot in word gestopt door Job Cohen, dat is hier het issue.!
Als je dan even de naam noemt is dat stukken handiger, anders is het speculatie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is een kloon van een gebande die wonderlijk genoeg nog steeds post...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |