abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40613421
Bij een recept staat aangegeven dat ik boursin cuisine moet gebruiken, maar heb per ongeluk normale boursin roomkaas gepakt. Ik weet niet precies wat boursin cuisine is, ik dacht aan gekruide roomkaas dat meer room dan kaas is? Anyway, hier in de supermarkt kan ik geen boursin cuisine vinden dus ik zoek een goed alternatief. Ideeën?
pi_40613567
Gewoon koksroom en kruiden lijkt mij voldoende. Dat boursin cuisine is trouwens toch niet echt bijzonder.

Wat ga je eigenlijk maken?
pi_40613680
Tnx, het is de bedoeling dat er courgettesoep uit komt nog kruidsuggesties?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:01:07 #4
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40613740
Volgensmij kan je gewoon de kaas die je gekocht hebt gebruiken. Hier hadden we het een keer andersom (cuisine gekocht ipv de gewone) en dat smaakte ook prima.
pi_40616855
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij kan je gewoon de kaas die je gekocht hebt gebruiken. Hier hadden we het een keer andersom (cuisine gekocht ipv de gewone) en dat smaakte ook prima.
Yepz en dan met creme fraiche mixen... zo maak ik mijn boursinsausjes altijd klaar.
pi_40631454
zou niet meer weten wat ik zonder boursin cusuine zou moeten!!
het is zo handig en lekker bovendien.
vandaag ff een pepersaus gemaakt,om daar vervolgens een half bakje peper boursin cuisine door heen te doen.
moet echt in me koelkast staan!!
maar sorry geen antwoord op jou vraag,waarschijnlijk smaakt het net zo lekker als de gewone ,maar dan minder romig denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')