Geen id. Misschien omdat ie in me profiel staatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
wow. block en delete, ik zie het probleem niet. Hoe komt ze aan je adres?
Nee, wel een bijl.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef El_Rolando het volgende:
Je hebt ze scheermesjes verschaft?
Oh da's best knap van d'r danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Geen id. Misschien omdat ie in me profiel staat![]()
Voegen vrouwen jou niet zomaar toe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef the_jestert het volgende:
verkapt kijk-vrouwens-voegen-mij-zo-maar-toe-ik-ben-dus-stoer topic
Hij is fijn.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:00 schreef Borkydude het volgende:
Ineens word ik toegevoegd, "my clothes are black, just like my thoughts"
Zo'n gek wijf uit Belgie, ken haar niet. Gaat ze tegen me aan lullen.
Ohja, haar msn plaatje:
[afbeelding]
Haha dan heeft die flubberkut gewoon mijn profiel gekeken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef scrub_nurse het volgende:
die zin komt me bekend voor, iemand heeft die zin als ondertitel volgens mij hier op fok
Das beter, die pijpen voor beltegoed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
wees blij, ik word door bReeZaH-sletten toegevoegd
beter dan gothic wijven tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
wees blij, ik word door bReeZaH-sletten toegevoegd
Wat is een shizzle nou weer ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:15 schreef Vegnagun het volgende:
gewoon neukeun die shizzle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |