quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef iwantpie het volgende:
of je rent naar de blussende brandweerman en roept:
"maak je het uit??, maak je het uit?? hoe kan jij mij dat aandoen, na al die jaren samen, we hadden zo gelukkig kunnen worden, ik ben voor je door het stof gegaan, ik hield van je" en dan sla je twee keer met de platte hand in zijn gezicht
Moest die niet hier ?quote:
Grappig...neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
boomlaars wannebe
waarom denk je dat ie "diep in de war" heetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Grappig...nee
KLB...nee
Boomlaars...nee
Volgens mij heb je ongelijk.
ik zeg toch ook wannebe ouwequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Grappig...nee
KLB...nee
Boomlaars...nee
Volgens mij heb je ongelijk.
een dooie is toch ook een lijk?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Biogarde het volgende:
Of je gooit zoeen lijk naar beneden, vanuit het brandende huis. Denken ze allemaal dat er een dooie naar beneden valt:D:D
![]()
![]()
;;d;d;d;d;d;;;;d;d;dd;d;
![]()
![]()
;d;dwateenkankergrap:D
![]()
;d;d;d;d
Gaat ie lekker Bioquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Biogarde het volgende:
Of je gooit zoeen lijk naar beneden, vanuit het brandende huis. Denken ze allemaal dat er een dooie naar beneden valt:D:D
![]()
![]()
;;d;d;d;d;d;;;;d;d;dd;d;
![]()
![]()
;d;dwateenkankergrap:D
![]()
;d;d;d;d
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
een dooie is toch ook een lijk?
Zou hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
een dooie is toch ook een lijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |