abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40649521
Binnenkort maar eens voorspellingen doen hier, al lijken de titelkandidaten en degradatiekandidaten me niet zo moeilijk dit jaar.
[/quote]

Zeg dat nooit te hard Ik denk n.l. dat veel clubs aardig gelijkwaardig zijn...
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_40649933
Kijk trouwens eens naar al die spelersmutaties bij sommige clubs; chelsea is er niks bij...
pi_40649990
Hier is het "gratis" natuurlijk. Maar inderdaad, het verloop is weer flink groot.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40650031
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Hier is het "gratis" natuurlijk. Maar inderdaad, het verloop is weer flink groot.
Gratis tussen haakjes idd
pi_40689345
Gister heeft sparta nijkerk met 5-0 gewonnen van sdcputten, op zich niet on aardig. Die Lopes Dinis Magalhaes is een directe aanwinst voor de ploeg van Hans van Arum. Op het zelfde toernooi won Spakenburg door 2 keer te scoren(oneyike ofzo hoe je t ook schrijft) in de blessure tijd van de 1e en 2e helft. Dit van Dvs '33
pi_40714476
Er valt hier weer wat nieuws te melden:

Michel van Dijkhuizen (Sparta Nijkerk) en Marco van Gulik (Huizen) hebben besloten per direct met voetbal te stoppen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40716579
Morgen heel misschien naar IJsselmeervogels - Argon maar met dit weer vrees ik van niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40753099
Ikzelf volg de Hoofdklasse ook al behoorlijk lang. Door verhuizen naar een ander deel in het land en werk kan ik mijn favoriete vereniging VV Kloetinge niet meer volgen. Het degradatiejaar 2 jaar geleden was het laatste seizoen wat ik heb gezien. Een aantal seizoenen heb ik veel uit- en thuiswedstrijden gezien.

Ik verwacht veel van de ploeg, hoop dat ze lekker mee kunnen doen voor het linkerrijtje. Irritante is dat Hoek weer een aantal spelers met veel geld heeft weggehaald. Geld wat wij niet hebben en Hoek wel helaas. Zo is Istvan Bakx een heerlijke speler om naar te kijken, tijdje bij ons gespeeld en toen naar Sparta gegaan. Nu helaas naar Hoek. Ferry Alfons vond ik ook een leuke spits, alleen hij is niet goed genoeg in de afwerking.

Als ik in de gelegenheid ben wil ik zeker nog wel naar Kloetinge gaan kijken, maar afstand (Oost Brabant) en werk blokkeren dat vooralsnog...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_40767100
Dat is inderdaad lastig. Misschien enkele uitduels, al spelen ze ook niet echt heel erg in de buurt daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_40792275
SSV wint de Borssele Sloepoort Cup dus. Dat is vrij verrassend.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40799340
En SSV ziet keeper Illary van der Lee ook verkassen naar Griekenland.

Vermoedelijk keert Christol van Campenhout alsnog terug in Goes als keeper.
www.thuisuiteten.nl
pi_40831883
En dat is dus een feit. Prettig, een 84-jarige sluitpost hebben...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40832051
Ze hebben ook Guido Budziak en Mattheüs Hoop geprobeerd, maar die wilden niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_40832879
Bij Quick Boys mist in de OP trouwens nog Joy van Wijgerden (ADO Den Haag) en Tim Arnoldt (Stormvogels/Telstar) bij de nieuwe spelers.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_40832903
Ah, dank voor de aanvulling. Zoals gezegd heb ik deze competitie niet helemaal zo uitgespit als A. Die zijn er wat later bijgekomen neem ik aan?
www.thuisuiteten.nl
pi_40834816
Ja, dat klopt. Zij waren er als laatsten bijgekomen. Hadden zichzelf aangemeld, aldus QB.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_40870587
Enkele teams uit B speelden gisteren al bekervoetbal:

Quick Boys - Quick 2-3 (0-2)

Verrassende nederlaag voor QB. Doelpunten van Daniël Kulk en Maarten Bak (penalty).

Advendo '57 - VVOG 1-2

Met twee goals van Albert van Nijhuis

Nunspeet - IJVV 2-1 (gestaakt)

Arie Smit en Pedro van de Bunte zorgden voor 2-0, toen een eigen goal voor 2-1 en staken wegens uitvallen van de lichtinstallatie.

NSC - Sparta Nijkerk 4-7

Opmerkelijk doelpuntenfestival, schutters nog onbekend.

Hoevelaken - Bennekom 1-10

Goals door Paulo Meijndershagen (3), Arno Splinter, Leon Römer, Keiji Aikawa, Frank Hol, Ruud Oomen, Mees Heller en een eigen goal van Hoevelaken
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 08:52:05 #43
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_40961125
Naar het schijnt zijn Erik Lagas en Tim Arnoldt alweer vertrokken bij qb.
pi_40963839
Immer gezellig daar. Maar ze hebben wel geld van Dirrekie.
www.thuisuiteten.nl
pi_40992272
De Zeeuwse clubs laten het liggen in de beker.

Hoek laat zich thuis verrassen door Internos uit Etten-Leur, 0-1. Nog twaalf minuten gestaakt geweest wegens onweer.

SSV '65 wordt thuis afgedroogd door Papendrecht zondag, eindstand 0-3. Wel iets geflatteerd.

Alleen Kloetinge doet wat het moet doen en wint met 5-0 van Unitas '30.
www.thuisuiteten.nl
pi_41097252
Enkele uitslagen uit de districtsbekers:

West I

IJsselmeervogels - FC Omniworld 0-0 (Vogels veel beter, maar alle kansen gemist)

NVC - Huizen 1-2 (Nadat de 0-1 door Mark Daalderop werd geneutraliseerd, scoorde Tarik Divarci in de blessuretijd de winnende goal)

Geinoord - VVIJ 4-1 (Simpele zege met goals van Alwin Hardeveld, Barry Roestenburg, Michiel van der Valk en Wouter Jansen)

Argon - AFC Ajax 3-1 (AFC Ajax kwam tegen de verhouding in voor via Serginho Lens, waarna het pas in de 92e en 95e minuut de 2-1 en 3-1 moest slikken)

GVVV - AFC 2-2 (GVVV kwam dankzij twee goals van Rudy van Doorn met 2-0 voor, maar zag de Amsterdammers terugkomen)

Spakenburg - Hercules werd afgelast

Zuid I:

Rillandia - Kloetinge 1-4 (De Zeeuwen lijken door)

Nieuwdorp - Hoek 1-5 (Wordt het nog spannend in deze poule?)

SKNWK - SSV '65 1-3 (Papendrecht won ook en lijkt dus door te gaan)

Oost:

Be Quick '28 - Nunspeet 2-1 (Was na 20 minuten al 2-0 en Roy van Velzen scoorde pas vijf minuten voor tijd voor de promovendus)

VVOG - DVS '33 3-1

Sparta Nijkerk - Go Ahead Kampen 4-2 (Twee keer Salim Amerzgiou, andere goals voor Sparta door Randy Kortstam en Mark Dijs, terwijl het na 2-0 voor eerst 2-2 werd voor men weer de leiding nam)

Bennekom - SDV Barneveld 5-1 (Na 1 minuut kwam SDVB voor, maar Bennekom herstelde de verhoudingen dankzij 3 goals van Dennis van Meegdenburg en verder Paulo Meijndershagen en Anne van der Kolk)

West II:

Westlandia - Quick Boys 2-3 (Dirk Varkevisser en twee keer Derek van der Plas brachten QB op 0-3, toen scoorde Westlandia nog tegen)

[ Bericht 7% gewijzigd door methodmich op 23-08-2006 16:20:13 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_41202093
De bekerduels van de ploegen in B vandaag:

DOTO - GVVV 1-0
Sparta Nijkerk - Elinkwijk 2-1
Bennekom - ADO '20 1-0
IJsselmeervogels - JVC Cuijk 3-0
Türkiyemspor - Spakenburg 5-1 (!!)

Nog bezig:

SV Meerssen - Quick Boys

Moet nog beginnen:

Caesar / VOS Holding - VVOG
www.thuisuiteten.nl
pi_41225757
QB en VVOG ook buiten. 4 clubs uit B naar de tweede ronde dus.

Sommige teams speelden districtsbeker.

Uitslagen West I:

Huizen - Almere 5-0
AFC Ajax - Zuidvogels 4-2
Montfoort - Geinoord 1-2

Zuid I:

Zwaluwe - SSV '65 0-1
Baronie - Hoek 1-1

Beide Zeeuwse teams liggen er nu uit. Kloetinge is wel door, speelde 2-2 bij Triborgh.
www.thuisuiteten.nl
pi_41240876
Mooi zo, door in de beker!

Forza Kloetinge!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_41257974
Zaterdag IJsselmeervogels - GVVV, ik ga er wel heen.

Zonder Edwin van Rooijen bij GVVV want die viel uit met een gebroken been.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')