Toe Havoc, scheld me dan tenminste even finaal uit. Dit helpt niet mee. Open je zo'n topic komt er weer een goeie poster out of the woordworks met een vriendelijk woord.quote:
Nou dat vraag ik me dus serieus af. Het is vaak dan lees ik wat shit hier en dan moet ik er wat over zeggen, noem het een soort dwangneurose. Vaak vind ik de mensen helemaal niet leuk en staan de reply's me ook niet aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:09 schreef rudedeltadude het volgende:
mirrorman, waarom tief je dan niet gewoon op van fok?
Niemand die je mist hier hoor.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:09 schreef rudedeltadude het volgende:
mirrorman, waarom tief je dan niet gewoon op van fok?
Niemand die je mist hier hoor.
Een misplaatste verslaving meer eigenlijk. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat ik een soort van masochisme heb om hier nog te posten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:15 schreef Bep het volgende:
Mirrorman klaagt al over de mods zolang hij hier op Fok rondloopt.
Ik heb wel bewondering voor zijn doorzettingsvermogen![]()
Niet alleen over de mods hoor:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:15 schreef Bep het volgende:
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen over de mods hoor:
SFEER-VERPESTERS
Ik ben eruit! Fokken is gewoon een vorm van zelfkastijding voor hemquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet alleen over de mods hoor:
SFEER-VERPESTERS
Tot BB6quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ja, weet je wat ik probeer het gewoon nog een keertje. Ik verneuk mijn paswoord weer dus zal niet meer kunnen antwoorden en hopelijk tot niet meer ziens.
Ik moet er gewoon vanaf joh. Dit is niks.
Wish me luck!
Ik denk dat ik er een stuk beter van zal worden. Dat geFok, heb het nu 7 jaar lang gedaan, tijd voor wat anders.
Mazzel!
Yvonne nog bedankt voor de flame (quote topic van 7 jaar terug), maar ik was al over de streep!
Doeidoei!
Hoe vaak heb je dit al niet geroepen??? Je lijkt Speedy welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ja, weet je wat ik probeer het gewoon nog een keertje. Ik verneuk mijn paswoord weer dus zal niet meer kunnen antwoorden en hopelijk tot niet meer ziens.
Wish me luck!
Ik denk dat ik er een stuk beter van zal worden. Dat geFok, heb het nu 7 jaar lang gedaan, tijd voor wat anders.
Mazzel!
Yvonne nog bedankt voor de flame (quote topic van 7 jaar terug), maar ik was al over de streep!
Doeidoei!
ohoh, dit wordt zelfmoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wish me luck!
Mazzel!
Doeidoei!
post anders je pw hierzo zijn wel mensen die er raad mee weten ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wish me luck!
Mazzel!
Doeidoei!
Een echte Die-HARD.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:15 schreef Bep het volgende:
ik mis hem nu alquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Wish me luck!
Mazzel!
Doeidoei!
Sneeuwwitje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef MrWes het volgende:
[..]
Een echte Die-HARD.
Onder welke kloon zal hij terug komen?
DramaQueenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef MrWes het volgende:
[..]
Een echte Die-HARD.
Onder welke kloon zal hij terug komen?
|
Forum Opties | |
---|---|