abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40607352
Ik ben opzoek naar de lonley planet van Sri lanka. Moet wel druk 9 of 10 zijn en in een beetje goede staat. Afhankelijk van de staat en de druk bereid om 5 tm 15 eu te betalen.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_40634697
Niemand?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_40675408
Ik heb hier wel de Marco Polo gids van Sri Lanka (94 pagina's). Weet niet of het je wat zegt of hoe het zich verhoudt met de LP maar dit zeggen ze er zelf van:

De beste tips in elke categorie - bezienswaardigheden met prachtig uitzicht - plaatsen waar veel Srilankanen komen - plaatsen waar veel jongeren komen - coordinaten van bezienswaardigheden op de kaart.

Toen ik er 3 jaar geleden was had iemand de nieuwste LP bij zich en die heeft ons naar 3 restaurants gestuurd in Negombo die niet bestonden. Daarom dit jaar de MP gids gekocht en die voldeed voor ons beter. Hij is dus max 4mnd oud. Interesse?

ISB nummer: 90.410.3099.9

Even gezocht op Bol.com: Kost 7 euro nieuw en is dus ook een stuk goedkoper dan de LP. Er is één druk en die is van 2001. Naja, als je hem wil hebben dan kan dat tegen kleine vergoeding. Als je vragen hebt over Sri Lanka dan kan dat ook, ben er twee keer geweest .
pi_40675491
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:42 schreef Keffo het volgende:
bereid om 5 tm 15 eu te betalen.
Dikke mik
pi_40675554
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:27 schreef MK1GTI het volgende:
Ik heb hier wel de Marco Polo gids van Sri Lanka (94 pagina's). Weet niet of het je wat zegt of hoe het zich verhoudt met de LP maar dit zeggen ze er zelf van:

De beste tips in elke categorie - bezienswaardigheden met prachtig uitzicht - plaatsen waar veel Srilankanen komen - plaatsen waar veel jongeren komen - coordinaten van bezienswaardigheden op de kaart.

Toen ik er 3 jaar geleden was had iemand de nieuwste LP bij zich en die heeft ons naar 3 restaurants gestuurd in Negombo die niet bestonden. Daarom dit jaar de MP gids gekocht en die voldeed voor ons beter. Hij is dus max 4mnd oud. Interesse?

ISB nummer: 90.410.3099.9

Even gezocht op Bol.com: Kost 7 euro nieuw en is dus ook een stuk goedkoper dan de LP. Er is één druk en die is van 2001. Naja, als je hem wil hebben dan kan dat tegen kleine vergoeding. Als je vragen hebt over Sri Lanka dan kan dat ook, ben er twee keer geweest .
Thanks maar voor 7 eu koop ik hem wel even nieuw. Ik heb goede ervaringen met LP maar als je een tsunamie krijgt na je uitgave is die snel verouderd. Daarom eigenlijk opzoek naar editie 10, die is namelijk net een maand uit.

Bedankt iig. Als je nog algemene tips hebt hoor ik het graag! Wellicht nog een aantal MUST SEE plaatsten? Ik ben er 8 dagen. Ik was van plan een auto met chauffeur te regelen ter plekke. Is dat een goed idee? hem jij malariepillen geslikt? nog andere inentingen buiten Hep A en DTP?

thx!
pi_40676911
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:42 schreef Keffo het volgende:

[..]

die is namelijk net een maand uit.
Goh, denk dat je veel aanbiedingen zult hebben dan...
pi_40719752
Inentingen heb je zo voldoende aan. Wat moet je zien? Dutch fortress is wel leuk, turtle farm, tea factory, Sigirya, Dambulla, Temple of Tooth, Olifantenweeshuis Pinnawella. Met 4 dagen heb je dat allemaal gehad. Als je via Walker Tours gaat, dan kun je informeren naar dezelfde gids die wij hadden. Hij heet Nuwan en da's echt een goeie kerel. Hij heeft voor ons een custom-programma opgesteld voor 2 dagen en dat was een topper.

Verder tips: geef je koffers niet uit handen op het vliegveld; iedereen wil ze dragen en overal willen ze geld voor hebben. Wil je geen geld geven aan schooivolk, loop dan gewoon weg. Wij Nederlanders zijn daar te makkelijk mee en voelen ons te snel schuldig. Ze laten je wat zien (wat totaal niet de moeite is) en je denkt ah, wat grappig. En daarna willen ze geld zien en dat wordt wel een beetje irri na 10 dagen rondtrekken.

Auto met chauffeur kan; Wij zaten in een hotel waar dat geregeld werd voor 30e per dag en dan deed zo'n gast alles voor je. Maar dat was dan ook echt een goede chauffeur: zo één die je niet afzet bij een "jewel store" waar je met guerrillaverkooptechnieken iets aan wordt gesmeerd, want dat doen ze nogal graag. Voor de rest: mooi land; Hou je van strand, ga naar Bentota beach, da's 't mooiste en het fijnst om te zwemmen. Een boottocht op Bentota river is nu niet zo speciaal omdat de mangrove niet goed zichtbaar zijn (hoog water).

Verder nog vragen > schiet maar.
pi_40790051
Heb hem maar gekocht. Kan dus dicht.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:12:11 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_40895108
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')