Ik weet niet van welk bouwjaar je bent? Ik ben van '79quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij ons kwam de melkboer ook gewoon de lege flessen weer ophalen hoor.. en de supermarkt lag gewoon aan de overkant
wat nou "jouw tijd"... ik ben niet oud,.... toch??
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef Scandalous het volgende:
Is vast al gepost ergens, maar hier was ik helemaal weg van
[afbeelding]
She-Ra
Ze liggen nog gewoon in de winkel ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die heeft mijn mama nog steeds in de keukenla liggen heur![]()
'73...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk bouwjaar je bent? Ik ben van '79
Onze melkboer kwam nog tot ik ongeveer 16 was... daarna ook nooit weergezienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij ons kwam de melkboer ook gewoon de lege flessen weer ophalen hoor.. en de supermarkt lag gewoon aan de overkant
wat nou "jouw tijd"... ik ben niet oud,.... toch??
ik het geweldige jaar 1975quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk bouwjaar je bent? Ik ben van '79
Ja! Dat gele cassettebandje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
She-Ra
![]()
Ik was dr bijna vergeten. Ik had een (jawel) casettebandje en een poppetje. Ik weet nog dat ik het een erg spannend verhaal vond op dat bandje.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die dvd's van Jem pas geleden bij de trekpleister ofzo liggen!!!
She-Ra was toch gewoon de vrouwelijke variant van He-Man?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef Scandalous het volgende:
Is vast al gepost ergens, maar hier was ik helemaal weg van
[afbeelding]
She-Ra
[afbeelding]
Jem
daar wil ik wel dvd's van!
Bij mij komt de SRV nog iedere dag langs... met allemaal van die producten die de supermarkt ergens onderin de schappen heeft liggen en van die verpakkingen die helemaal niet meer gebruikt wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:25 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Onze melkboer kwam nog tot ik ongeveer 16 was... daarna ook nooit weergezien
wat is er met mijn melkboer gebeurt![]()
Ik heb nog van m'n 16e tot m'n 18e voor een melkboer gewerkt... elke zaterdag boodschappen sjouwen voor oude vrouwtjes... Ik weet nog steeds precies hoe je houdbaarheidsdata van producten moet weghalen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:25 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Onze melkboer kwam nog tot ik ongeveer 16 was... daarna ook nooit weergezien
wat is er met mijn melkboer gebeurt![]()
Het is niet eens zolang geleden, paar weekjes, dus ik zou ff de trekpleister, etos enz ff navragenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]dat zou wel heel leuk zijn....
Jup helemaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
She-Ra was toch gewoon de vrouwelijke variant van He-Man?
Uhuh, ze was het zusje of nichtje of whatever, maar ze was sexie en stoerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
She-Ra was toch gewoon de vrouwelijke variant van He-Man?
Het was de tweelingzus zelfsquote:
En dat paard wat ze hadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uhuh, ze was het zusje of nichtje of whatever, maar ze was sexie en stoer
Alles wat ik graag wil zijn
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uhuh, ze was het zusje of nichtje of whatever, maar ze was sexie en stoer
Alles wat ik graag wil zijn
Spierbundel met boblijn haarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En dat paard wat ze had![]()
![]()
Ik vond He-Man maar gay.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Spierbundel met boblijn haar![]()
achteraf best gay ja
Ik had Fleurquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:33 schreef G-string het volgende:
[..]
Speelden we altijd na met de Cindy (de soepele variant van Barbie).
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Spierbundel met boblijn haar![]()
achteraf best gay ja
Deze!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja! Dat gele cassettebandje?Dat kende ik helemaal uit mn hoofd en dat ging ik dan naspelen met m'n vriendinnetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |