5 tegen 5 met Willem Ruisquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:45 schreef ralphk het volgende:
Ik keek ook altijd een duitse serie over 2 vrachtwagen chauffeurs die allerlei avonturen beleefden, wou jarenlang ook trucker worden.....
Verder:
-Wedden dat
-5 tegen 5
Verander de topic titel terug en ik regel het voor je.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef teamlead het volgende:
Samantha mag anders best op mijn verjaardag komen hoor
zelfs als ik nog de vorige TT zou weten: neuhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Verander de topic titel terug en ik regel het voor je.![]()
Ik zie niet in dat deel 4 van een "reeks" *kuch* opeens een kleuterachtige naam moet hebben.quote:
De mini playback showquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doet ie t of doet ie t niet.... Ren je Rot...
Als je een kind in de jaren '80 was dan moet je dat nivo toch wel ontgroeid zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat deel 4 van een "reeks" *kuch* opeens een kleuterachtige naam moet hebben.
het is prima zo.
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in dat deel 4 van een "reeks" *kuch* opeens een kleuterachtige naam moet hebben.
het is prima zo.
Die pocket is trouwens niet eens door Enid Blyton geschreven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Echo99 het volgende:
[afbeelding]
" De VIjf" boeken![]()
Klik hier voor t hele overzicht
Is dat niet van later? Daar heb ik ook uren mee doorgebrachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:02 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die pocket is trouwens niet eens door Enid Blyton geschreven.Maar het zijn wel leuke series.
Ook van rond die tijd
[afbeelding]
Ja. Ik heb m nooit gezien, dat cadmium werd ontdekt voordat ze uitgedeeld waren bij ons op school geloof ik. We kregen in plaats daarvan een keer yoghodrink of chocomel ipv lauwe ordinaire schoolmelk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef LadyXochi het volgende:
Wat denken jullie van de knalgele plasticen schooltassen van minister Deetman van onderwijs (geloof ik), die later weer ingenomen werden, omdat ze giftig bleken te zijn?
Ik had er één
Of is dat al gezegd...
Volgens mij is dat begin jaren '90. Erg irritant, wij hadden er een stuk of 5 en ik kon er maar 2quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat niet van later? Daar heb ik ook uren mee doorgebracht.
Buttons sowieso!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef teamlead het volgende:
En natuurlijk de Doe Maar buttons... bij voorkeur op een spijkerjas
[afbeelding]
Daar heb ik er ook een heel zooitje van gehad, vooral die met die neonkleuren vond ik geweldig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef teamlead het volgende:
En natuurlijk de Doe Maar buttons... bij voorkeur op een spijkerjas
[afbeelding]
dat was 90'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Buttons sowieso!
Ennnn: de HAARKUIF. Dat je je pony een meter hoog in de knoop kamde en dan definitief verzegelde met haarlak . Aantrekkelijkheid ten top
Maar Enid Blyton is zo keigaaf dat ze niet vaak genoeg genoemd kan worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De boeken van Enid Blyton zijn overigens veel ouder, hoor.
Geboortedatum: 11 augustus 1897
Geboorteplaats: Londen, Engeland
Overleden: 28 november 1968
Neuhhh...v.a. late jaren '80 toch?quote:
Je zag het iig heel veel in de jaren '90, vooral de eerste helft. Meisjes met een kuif naar de zijkant gekamd met veel haarlak. Ik kwam vorig jaar een meisje tegen waar ik bij in de klas zat, die toen al zo'n kuif had en nu nog steedsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Neuhhh...v.a. late jaren '80 toch?
Onzin. Ik had al pockets van De Vijf in de jaren 70, hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar Enid Blyton is zo keigaaf dat ze niet vaak genoeg genoemd kan worden.Rond die tijd kwamen de pocketboekjes uit. Die waren goedkoop en makkelijk cadeau te doen.
Ah bah nee...dat is hetzelfde als je nu nog met van die pofbroeken ging lopen met thule in je haar en beenwarmersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je zag het iig heel veel in de jaren '90, vooral de eerste helft. Meisjes met een kuif naar de zijkant gekamd met veel haarlak. Ik kwam vorig jaar een meisje tegen waar ik bij in de klas zat, die toen al zo'n kuif had en nu nog steeds
Hey, dan moet je gewoon nog even doorzetten en voor je het weet ben je weer helemaal hipquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah bah nee...dat is hetzelfde als je nu nog met van die pofbroeken ging lopen met thule in je haar en beenwarmers![]()
Wij hadden alleen een luizencheck, en soms een tandplakcheck, en dan moest je van die rode pilletjes zuigen, en ook al was je plak weg, bleef je de hele dag een rooie bek houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef NightWhistler het volgende:
Wij hadden geen schoolmelk, maar we moesten wel elke week fluor spoelen... van dat ranzige spul wat je vooral NIET mocht doorslikken...
Okay ik beken, ik ben ze nú zelf aan het breien.quote:
Mag ik je trouwens nog even complimenteren met je übercoole avatar?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Okay ik beken, ik ben ze nú zelf aan het breien.![]()
En van die fluor heb ik nu nog zebratanden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |