ja maar dat is verwijderen, dat is niet de bedoeling, ik wil m alleen tijdelijk deactiveren zodat ik m over een tijdje weer aan kan zetten... wat jij zegt is volgens mij trouwens voor windows 98quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:21 schreef Marsepein het volgende:
Ga naar het advanced user overzicht en klik rechts op de beteffende user, kies eigenschappen en vervolgens Account deactiveren.
Echt niet, heb het thuis ook bij mijn NL XP en 2000. Maar wel in een domein geinegreerd dat kan verschil uitmaken!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef ryangozer het volgende:
en wat ik zeg is een heel normaal menu voor het configuratiescherm hoor, wat jij hebt (marsepein) is heel apart, dit zal wel alleen bij duits zitten
Ah, die doet het ook wel denk ik jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Megumi het volgende:
Ga naar Start/Uitvoeren sq run. Tik in:
lusrmgr.msc
Klik vervolgens op ok. Vervolgens kom je in de gebruikers en groepen snapin. Dubbel klik op het onderdeel "Gebruikers". Dubbelklik op de gebruiker die je aan wil passen. En vink de optie Account is uitgeschakeld aan.
Ik bouw me eigen snapins.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef ryangozer het volgende:
wat ik nu doe is dit: ik klik op configuratiescherm, ik klik (dubbel) op gebruikersaccounts, ik klik op het account wat ik wil deactiveren, en ik zie dit: mijn naam wijziggen, een wachtwoord instellen, andere afbeelding kiezen, mijn acoount type wijziggen (dan kan je kiezen tussen beheerder en beperkte rechten, ik ben al beheerder) en links staat nog uw acount verwijderen, nergens is deactiveren te vinden...
dankje, dat wilde ik weten, ik ben eruit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef Megumi het volgende:
Ga naar Start/Uitvoeren sq run. Tik in:
lusrmgr.msc
Klik vervolgens op ok. Vervolgens kom je in de gebruikers en groepen snapin. Dubbel klik op het onderdeel "Gebruikers". Dubbelklik op de gebruiker die je aan wil passen. En vink de optie Account is uitgeschakeld aan.
Had je mijn NET USER commando niet gezien?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dankje, dat wilde ik weten, ik ben eruit.
ik zou t niet weten maar laatmaar het is geregeld. ik dacht dat t ook via comfiguratiescherm kon, maarja een slotje graag want het probleem is opgelost.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Had je mijn NET USER commando niet gezien?
Ik had het zo gepost.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:37 schreef Marsepein het volgende:
net user username /active:no
in een dosbox
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |