Newsleecherquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon Newsleecher gebruiken. Werkt super
Usenet
de rest...
quote:
Waarom zou je betalen voor warez?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
neem newsleecher met een payserver en je wilt die torrents niet eens meer kennen.![]()
ach ja, gaan we weer op die tour.quote:
Ik haal ook een dvd binnen in 35 minuten en ik betaal er geen cent extra voorquote:
Na jaren bij giganews zit ik nu op de (gratis) server van xs4all, retentie van maar 17.5 dagen, maar alle groepen zitten erin die ik nodig heb en als backup een accountje bij astraweb om de dingen tot 25 dagen oud te downloaden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ach ja, gaan we weer op die tour.![]()
usenet geeft kwaliteit, en met een payserver ook nog eens een enorme snelheid.
ik haal nu een dvd film binnen in 35 minuten, en dat is me dan wel 12,95 per maand waard.
ik heb ook torrents geprobeerd, maar echt vrolijk werd ik er nietvan. ik denk zelf dat de meeste mensen niet weten wat usenet is en hoe het werkt en dat ze daarom zo gaan tetteren over hoe geweldig torrents zijn.
ik heb in ieder geval nog nooit een hoge snelheid kunnen behalen met torrents.
giganews is echt top of the bill.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:36 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Na jaren bij giganews zit ik nu op de (gratis) server van xs4all, retentie van maar 17.5 dagen, maar alle groepen zitten erin die ik nodig heb en als backup een accountje bij astraweb om de dingen tot 25 dagen oud te downloaden.
En mocht er iets van 25 dagen of ouder komen dat ik heel interessant vind, dan neem ik weer een maandje giganews. Er gaat immers niks boven betaalde providers. Helaas is mijn xs4all verbinding niet zo snel dat ik het in een half uur doe, ik doe er 2 uur over (maar dat is ook prima). Ik download namelijk "maar" met 700KB/sec.
ik deed er aan het einde ook niet veel meer mee, maar het was wel makkelijk. Usenet was net een soort kazaa. Wat je ook zocht, met die 70 dagen retentie kon je het altijd wel vinden. Als ik soms een cd nodig had (bijv. windows), dan zocht ik niet eens meer in de kast, downloaden ging nog snellerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
giganews is echt top of the bill.![]()
ik heb het een jaar gehad maar het werd me te duur. 22 dollar elke maand weer. en die retentie van 70 dagen deed ik toch niet zoveel mee.
Ja maar jij bent weer dagen bezig met seeden, wat weer tijd, stroom etc extra kost.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik haal ook een dvd binnen in 35 minuten en ik betaal er geen cent extra voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |