Theoretisch gezien download je dan niet. Dus dan is het logisch dat er niets op je harde schijf komt. Wat is je klacht dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef luciferist het volgende:
ik download wel maar er komt niks op mijn schrijf
quote:
newsleecher met auto unpack erbij werkt fijner vind ik. Meer mogelijkheden, meer controle. En nzb'tjes emailen en auto unpack start newsleecher op en gaat ze downloaden. Servertje waarop alles draait thuis en voilaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:42 schreef Catch22- het volgende:
sabnzbd
ik heb hem nu zo geconfigged (heel makkelijk) dat als je een nzb download, dat hij die automatisch in de qeueu zet en na het downloaden parred + rarred.
NZB downloaden en even later alles uitgepakt terugvinden. heerlijk
Ja sukkel... als je illegaal download dan ga je toch niet nog betalen voor een programmaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
![]()
Er is alleen een heel oude versie gekraakt, het programma controleert bij het opstarten via je interntverbiding of je een licentie hebt. En komop man, dat programma kost maar 16 euro per jaar. Triest dat er mensen zijn die alles illegaal willen hebben.
Een programma wat ieder jaar opnieuw geld kost is toch ook wel een beetje on-cool, vind ik danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
![]()
Er is alleen een heel oude versie gekraakt, het programma controleert bij het opstarten via je interntverbiding of je een licentie hebt. En komop man, dat programma kost maar 16 euro per jaar. Triest dat er mensen zijn die alles illegaal willen hebben.
Ow ja en trouwens er zijn heel veel gekraakte versies. De laatste versie ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
![]()
-Hints geven in de vorm van bestandsnamen wordt eveneens niet op prijs gesteld.-quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
![]()
En je cache leegflikkeren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef Blue Thunder het volgende:
Als grabit niks encode moet je ff de newsgrouplist ophalen als je dat nog niet gedaan hebt... Dan is het probleem ook opgelost (wel ff grabit herstarten he)
traag en veel geheugen maakt me niet zoveel uit... Ik zit toch bijna nooit meer achter mijn pc en als ik iets download zet ik het aan en loop weer weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En je cache leegflikkeren.
Ik vind het overigens serieus een boutprogramma, traag, vreet veel geheugen, kan niet omgaan met meerdere servers, althans, niet zoals newsleecher dat doet, en verder heeft het gewoon erg weinig opties die newsleecher heeft en die tof zijn.
ieder jaar? dat is helemaal niet zo. Je kan een jaarlicentie afsluiten met supersearch erbij en anders neem je een 2 jaar licentie zonder supersearch en die mag je tot en met de laatste update gratis blijven gebruiken voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een programma wat ieder jaar opnieuw geld kost is toch ook wel een beetje on-cool, vind ik dan
Hoezo? Als een programma, film of weet ik wat mij bevalt, dan koop ik het altijd origineel. Zo heb ik dat met bijv. newsleecher gedaan. Als het gewoon te betalen is (dus geen office voor 800 euro) en ik gebruik het vaak, dan betaal ik er gewoon voor. Newsleecher is goedkoop en erg goed, dus dat koop ik dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Een legale licentie aanschaffen voor een programma om warez mee te leechen is trouwens wel een beetje van de gekke idd
Ga je kleine zusje uitschelden zeg. Waar slaat dat op? Waarom ben je een sukkel als je gewoon dingen origineel koopt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:47 schreef gekjongk het volgende:
[..]
Ja sukkel... als je illegaal download dan ga je toch niet nog betalen voor een programma![]()
Doe het dan meteen goed en zorg dat je alles gratis hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |