ik ben geen jood, aapquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
'n jood die in 't duits liedjes gaat zingen, das apartjes.
trouwens, knul, moet jij niet com-pu-ter spelletjes spelen?![]()

knaapje is leukerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ben geen jood, aap
en nee, ik moet geen com-pu-ter-spelletjes spelen, ik moet werken. Nou ja, doen alsof ik werk
knul

dat jij 't hoge gegil van 'n stuka na kan doen zegt genoeg over jouw mannelijkheid. hakkie takkie weg zakkie?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hoeven niet perse te zingen
Kunnen ook massaal het geluid van een Stuka in duikvlucht nabootsen

Moet je wel eerst even an je grootouders vragen hoe dat ongeveer klinkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hoeven niet perse te zingen
Kunnen ook massaal het geluid van een Stuka in duikvlucht nabootsen

Daar zijn ook DVD's vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Moet je wel eerst even an je grootouders vragen hoe dat ongeveer klinkt.

Te laat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kan ik btw hier solliciteren als mod voor VBL?![]()

dan sluit je zeker meteen alle feyenoordtopicsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kan heel goed van een afstandje naar zaken kijken hoor![]()

Nee hoor en ik weet zeker dat al die kakkerl....euuh...Feijenoord-supporters mij heel lief gaan vinden als mod.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan sluit je zeker meteen alle feyenoordtopics![]()

je kan lullen wat je wil maar ik denk serieus dat we het goed zouden doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
Zullen we niet gewoon duo-mod worden, Doopy?

dat denk ik ook welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor en ik weet zeker dat al die kakkerl....euuh...Feijenoord-supporters mij heel lief gaan vinden als mod.

100% zeker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wil maar ik denk serieus dat we het goed zouden doen![]()

Ja, CM bant alle Ajacieden en Doopy alle Feyenoorders. Dan kun je als mod idd nog weinig fout doen, aangezien er niets meer te modereren valtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wil maar ik denk serieus dat we het goed zouden doen![]()

quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb met Erasmusch voetbal gekeken. Het kan dus prima samen![]()

Ik denk dat Cart en ik zelden emotioneel reageren hier....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, CM bant alle Ajacieden en Doopy alle Feyenoorders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |