Maar wel meer schalen en meer succes de laatste 20 jaar.quote:
Ja, nuttiger dingen dan jij ettertje. Een verkapte kankerverwensing hou ik niet van dom kutkind.quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, zo werkt het blijkbaar. Altijd maar anti Ajax he. De jaloezie...
Had even een andere tijdspanne gekozenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar wel meer schalen en meer succes de laatste 20 jaar.
Wat, daar ging het toch mede om? Dus als je de huilende Kuijt verheerlijkt, sta je dus achter de spreekkoren van ajax supporters over zijn vader in die wedstrijd.quote:
Ik zeg toch dat ALS ie het grappig vindt, ik hem hetzelfde toewens?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, nuttiger dingen dan jij ettertje. Een verkapte kankerverwensing hou ik niet van dom kutkind.
Die waren er echt niet hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat, daar ging het toch mede om? Dus als je de huilende Kuijt verheerlijkt, sta je dus achter de spreekkoren van ajax supporters over zijn vader in die wedstrijd.
Het is daar nog helemaal niet over gegaan, en vanuit het niets kom je daarmee. Kuyt heeft achteraf ook aangegeven dat het om de onmacht van toen ging. Niet alleen over zijn vader.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ALS ie het grappig vindt, ik hem hetzelfde toewens?
Ik zou die weg maar niet bewandelen, anders heb ik ook een leuk voorbeeldje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat, daar ging het toch mede om? Dus als je de huilende Kuijt verheerlijkt, sta je dus achter de spreekkoren van ajax supporters over zijn vader in die wedstrijd.
Nee, maar er was wel degelijk het e.e.a. toegeroepen als we zijn zaakwaarnemer moeten geloven.quote:
Ja en dat zegt 'ie niet. En als iemand dat wel vindt, dan is die ook gauw genoeg weg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ALS ie het grappig vindt, ik hem hetzelfde toewens?
Daarom zeg ik ook ONDER ANDERE.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is daar nog helemaal niet over gegaan, en vanuit het niets kom je daarmee. Kuyt heeft achteraf ook aangegeven dat het om de onmacht van toen ging. Niet alleen over zijn vader.
Ja, en dat voorbeeld wordt hier nog dagelijks verheerlijkt danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zou die weg maar niet bewandelen, anders heb ik ook een leuk voorbeeldje.
Inderdaad...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die mogen dan van mij echt letterlijk aan het gasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef Kaap het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel degelijk het e.e.a. toegeroepen als we zijn zaakwaarnemer moeten geloven.
Iddquote:Maar laten we snel stoppen, dit is een pro-ajax topic remember![]()
Ja, stel je voor zeg dat je anders hem moet bannen, dat zou toch wel pijn in je hartje doen of nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja en dat zegt 'ie niet. En als iemand dat wel vindt, dan is die ook gauw genoeg weg.
van Gaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja, stel je voor zeg dat je anders hem moet bannen, dat zou toch wel pijn in je hartje doen of niet![]()
Ik vind je net zo lief als dat je slim bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Vroegah had je nog UEFA Cup I en II, en III toch ook nog of zit ik in de war met iets anders?
Jullie zitten zeker op dezelfde golflengte.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind je net zo lief als dat je slim bent![]()
Tegen Chelsea voetballen en Hamas Hamas Joden Aan Het Gas zingen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Kaap het volgende:
[..]
Bommen op Rotterdam zingen bijvoorbeeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |