Zoveel stelt jullie jeugd nou ook weer niet voor dan vallen jullie helemaal buiten de bootquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Precies
En de regel max. 3 buitenlanders opstellen moet ook weer terug. Eigen jeugd is goud waard.
psst Dr Nase is een Ajaciedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zoveel stelt jullie jeugd nou ook weer niet voor dan vallen jullie helemaal buiten de boot![]()
ik dacht aan die lelijke kuyt avatar te zien dat het een feyenoorder wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
psst Dr Nase is een Ajacied
Vandaar de neutrale naam zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En je zegt toch ingeacht club? Dat doen we dan toch?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
psst Dr Nase is een Ajacied
hij geniet van een huilende kuijt na dé vernedering. Ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik dacht aan die lelijke kuyt avatar te zien dat het een feyenoorder was![]()
Hehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik dacht aan die lelijke kuyt avatar te zien dat het een feyenoorder was![]()
Tja, zo is het in zes topics nou eenmaal geworden.. Het was oorspronkelijk een topic voor 010, 020, 040, 013 etc etc...quote:
z e v e n - t w e equote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hehe
Hij jankt wel he, maakt het een stuk mooier
Wat was de reden ookalweer van al die tranen?
![]()
Hij was zo emotioneel van blijdschap omdat jij zo orgineel bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hehe
![]()
Je bedoelt in het eerste topic was direct de trend gezet dat het over ajax moest gaan ipv een leuk algemeen topic waar iedereen in mee kon doenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, zo is het in zes topics nou eenmaal geworden.. Het was oorspronkelijk een topic voor 010, 020, 040, 013 etc etc...
hij was blij dat hij weer verdedigers van het kaliber Real Madrid, Internazionale en Chelsea ontlopen had, en het weer nu tegen verdedigers van het kaliber Steau Boekarest mag proberen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hij was zo emotioneel van blijdschap omdat jij zo orgineel bent![]()
Onder andere dat z'n vader binnenkort overlijdt aan kanker, als je dat grappig vindt wens ik jou hetzelfde toequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hehe
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Onder andere dat z'n vader binnenkort overlijdt aan kanker, als je dat grappig vindt wens ik jou hetzelfde toe
Waarom zouden we dan geen zware hekel aan PSV hebben?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, zo werkt het blijkbaar. Altijd maar anti Ajax he. De jaloezie...
Vanwege die ene EC1?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan geen zware hekel aan PSV hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |