we hebben Fartman ingeroepen voor de hardnekkigste klakkies.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op het geluid van ontsnapp...![]()
Fan zijn is zoiezo simpel, supporter zijn moet je wat moeite voor doen hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:12 schreef Prosac het volgende:
Fan zijn van Ajax, dat is simpel
Pssst, het is sowieso.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fan zijn is zoiezo simpel, supporter zijn moet je wat moeite voor doen he![]()
touchequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fan zijn is zoiezo simpel, supporter zijn moet je wat moeite voor doen he![]()
Hiel goed mien jong!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
touche
Maar om even op je vraag terug te komen, de boerderij is zo makkelijk nog niet.. vandaar dat ik maar ben gaan studeren![]()
je bedoelt voorronde ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef Dr.Nase het volgende:
Net nog VANAVOND CHAMPIONS LEAGUE HE geroepen tegen collegeale kaascollega maar zwijgend vooruit staren was enige reaktie helaas...
Voorronde Champions League ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je bedoelt voorronde ofzo?
Iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je bedoelt voorronde ofzo?
Idd, als je CL wilt moet je maar gewoon kampioen worden en niet 2de, 3de, 4de of 5de worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Idd
Niet de moeite waard om gemotiveerd voor te voetballen in play offs he![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
we hebben Fartman ingeroepen voor de hardnekkigste klakkies.
[afbeelding]
en ik snap wel wat je bedoelt...
Dus "het Legioen" boycot nu, naast de plee-offs, ook al de CL als F'noord geen kampioen wordt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Idd, als je CL wilt moet je maar gewoon kampioen worden en niet 2de, 3de, 4de of 5de worden.
daar kan feyenoort wel over meepraten natuurlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Idd, als je CL wilt moet je maar gewoon kampioen worden en niet 2de, 3de, 4de of 5de worden.
Achja liever de CL als die schijt Uefacupquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neej, dat is mijn persoonlijke mening over CL. Heet toch niet voor niets kampioenen leaguequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus "het Legioen" boycot nu, naast de plee-offs, ook al de CL als F'noord geen kampioen wordt?
Niet dat dát veel uitmaakt
Het is een naampje. UEFA & FIFA gaan niet over voetbal, maar over geld. Champions League bekt gewoon een stuk beter dan "League for 1st and maybe 2nd and perhaps 3rd placed teams".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neej, dat is mijn persoonlijke mening over CL. Heet toch niet voor niets kampioenen league![]()
Zie je mij gasgrappen maken danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
En over originele grappen gesproken, gasgrappen zijn dat dus ook niet. Maar ja de pot verwijt wederom de ketel.
bronquote:1. PSV (kampioen) - Champions League
2. Ajax (play-offsfinale gewonnen) - voorronde Champions League
3. FC Groningen (play-offsfinale verloren) - UEFA Cup
4. AZ (na 34 wedstrijden hoger geëindigd dan Feyenoord) - UEFA Cup
5. Feyenoord (na 34 wedstrijden lager geëindigd dan AZ) - UEFA Cup
6. SC Heerenveen (play-offsfinale UEFA Cup gewonnen) - UEFA Cup
7. FC Twente (play-offsfinale Intertoto gewonnen) - Intertoto
8. FC Utrecht (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs om UEFA Cup, maar na 34 duels hoogst geëindigd zonder Europese ticket)
9. Roda JC (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs UEFA Cup)
10. Vitesse (play-offsfinale Intertoto verloren, maar in play offs gewonnen van NEC en RKC)
11. NEC (uitgeschakeld in de 2e ronde van de play-offs voor Intertoto)
12. RKC Waalwijk (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs voor Intertoto)
13. Heracles (uitgeschakeld in 1e ronde play-offs Intertoto)
14. Sparta (na 34 wedstrijden)
15. ADO Den Haag (na 34 wedstrijden)
16. NAC Breda (winnaar promotie/degradatie play-offs)
17. Willem II (winnaar promotie/degradatie play-offs)
18. RBC Roosendaal - degradatie
Dat doen we hier tochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:20 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zie je mij gasgrappen maken dan
Ik zou trouwens wel eens een topic willen waar alle fans elkaar in kunnen narren ingeacht club. Is dat geen idee?
Vroegah had je nog UEFA Cup I en II, en III toch ook nog of zit ik in de war met iets anders?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is een naampje. UEFA & FIFA gaan niet over voetbal, maar over geld. Champions League bekt gewoon een stuk beter dan "League for 1st and maybe 2nd and perhaps 3rd placed teams".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |