ooooh wat zijn de ado'ers domquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:04 schreef Adothehague het volgende:
OWH WAT ZIJN DIE JODEN LAF
Dat is nog het mooiste, zelfs hun eigen supporters schijten op de naam ADO....quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste, zelfs hun eigen supporters schijten op de naam ADO....![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
doe nou maar niet stoer anders kom ik even al jullie nederlagen postten in het ajax topic
Hou je mond is joh denk je nou echt dat ik die reactie meen van uitslagenquote:
Nou nou, wat een dapperheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
doe nou maar niet stoer anders kom ik even al jullie nederlagen postten in het ajax topic
Trots, maar ik ben serieus geïnteresseerd in je leeftijd, dus hoe oud ben je nou...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hou je mond is joh denk je nou echt dat ik die reactie meen van uitslagen![]()
![]()
. Dat deed ik expreess ik wist dat een vuile stinkjood als jij zon reactie zal postte nu nog wachte op die andere jood die heatwave
Dadt gaad me dan weer net een stabje te fer...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Adothehague het volgende:
maak er maar een topic over aan dan zal ik het beandwoorden. dit is een afzeiktopic voor clubs
oi knaapje... als je een topic over jezelf wil hebben zul je een kloon moeten aanmaken, ik geloof dat ADOKAMPIOEN nog vrij is als usernaam...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Adothehague het volgende:
maak er maar een topic over aan dan zal ik het beandwoorden. dit is een afzeiktopic voor clubs
ick wouw er nied ofer beginnuhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dadt gaad me dan weer net een stabje te fer...
na zo'n orginele en uitermate gevatte repliek past slechts stilte... Ik doe dan ook mijn best om mijn lach in te houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Adothehague het volgende:
kuchekuche spakenburg 3-2
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
na zo'n orginele en uitermate gevatte repliek past slechts stilte... Ik doe dan ook mijn best om mijn lach in te houden.![]()
Ik kon mn lach niet inhouden na het zien van de uitslagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
na zo'n orginele en uitermate gevatte repliek past slechts stilte... Ik doe dan ook mijn best om mijn lach in te houden.![]()
goed zo knulquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kon mn lach niet inhouden na het zien van de uitslag
Valt er ook eens wat te lachen in Den Haag...quote:
Hij denkt ook echt dat we ervan wakker liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Adothehague het volgende:
kuchekuche spakenburg 3-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |