ik ben geen jood, aapquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
'n jood die in 't duits liedjes gaat zingen, das apartjes.
trouwens, knul, moet jij niet com-pu-ter spelletjes spelen?![]()
knaapje is leukerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ben geen jood, aap
en nee, ik moet geen com-pu-ter-spelletjes spelen, ik moet werken. Nou ja, doen alsof ik werk
knul
dat jij 't hoge gegil van 'n stuka na kan doen zegt genoeg over jouw mannelijkheid. hakkie takkie weg zakkie?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hoeven niet perse te zingen
Kunnen ook massaal het geluid van een Stuka in duikvlucht nabootsen
Moet je wel eerst even an je grootouders vragen hoe dat ongeveer klinkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:34 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Hoeven niet perse te zingen
Kunnen ook massaal het geluid van een Stuka in duikvlucht nabootsen
Daar zijn ook DVD's vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:43 schreef Kaap het volgende:
[..]
Moet je wel eerst even an je grootouders vragen hoe dat ongeveer klinkt.
Te laat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kan ik btw hier solliciteren als mod voor VBL?![]()
dan sluit je zeker meteen alle feyenoordtopicsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kan heel goed van een afstandje naar zaken kijken hoor![]()
Nee hoor en ik weet zeker dat al die kakkerl....euuh...Feijenoord-supporters mij heel lief gaan vinden als mod.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan sluit je zeker meteen alle feyenoordtopics![]()
je kan lullen wat je wil maar ik denk serieus dat we het goed zouden doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:09 schreef Cart_man het volgende:
Zullen we niet gewoon duo-mod worden, Doopy?
dat denk ik ook welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor en ik weet zeker dat al die kakkerl....euuh...Feijenoord-supporters mij heel lief gaan vinden als mod.
100% zeker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wil maar ik denk serieus dat we het goed zouden doen![]()
Ja, CM bant alle Ajacieden en Doopy alle Feyenoorders. Dan kun je als mod idd nog weinig fout doen, aangezien er niets meer te modereren valtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
je kan lullen wat je wil maar ik denk serieus dat we het goed zouden doen![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb met Erasmusch voetbal gekeken. Het kan dus prima samen![]()
Ik denk dat Cart en ik zelden emotioneel reageren hier....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, CM bant alle Ajacieden en Doopy alle Feyenoorders.
Dat mocht niet uitlekkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb met Erasmusch voetbal gekeken. Het kan dus prima samen![]()
Nooit mensen wat toewensen en dan zeggen dat ze moeten nadenken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat Cart en ik zelden emotioneel reageren hier....
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
wie heeft ookalweer als laatste Nederlandse club een Europese prijs gepakt?
Je hebt het toch niet over dat tournooitje met de net-niet clubs he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
Je bedoeld dat toernooitje wat jullie mislopen als je zo in de poule gaat lopen ballen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over dat tournooitje met de net-niet clubs he?![]()
wie heeft ookalweer als laatste Nederlandse club een wereldcup gepakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
Wij boycotten de UEFA cupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat toernooitje wat jullie mislopen als je zo in de poule gaat lopen ballen?
Dat toernooitje waar jullie vorig jaar door het zwaar roelerende Steau Boekarest uit zijn geknikkerd, die ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat toernooitje wat jullie mislopen als je zo in de poule gaat lopen ballen?
Ajax haalde de tweede ronde tenminste nogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef 010Rotterdam het volgende:
ooh oke, ja ik heb daar niks op te zeggen want vorig jaar was ajax het grote voorbeeld van europa natuurlijk
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef 010Rotterdam het volgende:
zo hee, daar zou ik mee gaan pronken hoor
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef 010Rotterdam het volgende:
de DVD grap word nou wel een beetje oud vind je niet?
quote:maak er een DVD van:)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
waar pronk jij mee van het afgelopen seizoen? 1 heel Europees doelpunt? 2 keer door ADO afgedroogd? Of wordt het toch weer de DVD?
moet je vaker doen, krijg je misschien nog verstand van voetbalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef 010Rotterdam het volgende:
ja ik pas me ff aan voor jullie, kunnen jullie ook ff lachen
Ik wilde er nèt een dvd'tje ingooien........quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:35 schreef mister_popcorn het volgende:
nee SD is 'n com-pu-ter spelletje aan 't spelen. de nerd.
doopy X is zich aan 't rukken op foto's van z'n moeder, en Dr Nase is de kont van iemand van 410 aan 't uitlikken. De baftekkel.
kunnen het ook op een dieltje gooien met die lampies; hun het kampioenschap, wij 4x Feyenoord over de knie leggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik wilde er nèt een dvd'tje ingooien........
![]()
Jammer dat we dit jaar geen playoffs hebben als Ajax, die 2x feyenoord vernederen in 1 week beviel uitermate goed
ahjoh hebben jullie ook is een leuke week;)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik wilde er nèt een dvd'tje ingooien........
![]()
Jammer dat we dit jaar geen playoffs hebben als Ajax, die 2x feyenoord vernederen in 1 week beviel uitermate goed
Sorry meiden van de Keileweg, was ff aan het werk. Moet af en toe he, IK ben geen ambtenaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:35 schreef mister_popcorn het volgende:
nee SD is 'n com-pu-ter spelletje aan 't spelen. de nerd.
doopy X is zich aan 't rukken op foto's van z'n moeder, en Dr Nase is de kont van iemand van 410 aan 't uitlikken. De baftekkel.
ik wil dat ene regeltje herhalingsoefening niet bestempelen als "iets zeggen"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:05 schreef 010Rotterdam het volgende:
das nou jammer dat ik net wat zei:)
ik wil ook zoveel...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wil dat ene regeltje herhalingsoefening niet bestempelen als "iets zeggen"
kampioen worden, Champions League spelen, wereldspelers in de selectie....quote:
Ja, dat hebben we gezien bij de PO'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:16 schreef 010Rotterdam het volgende:
wat niet is kan altijd nog komen...gelukkig blijven wij wel achter onze club staan:) en krijgen de feyenoord-spelers niet na elke slechte helft een striemend fluit concert van de 'harde kern'
dat hebben we tijdens de play-offs gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:16 schreef 010Rotterdam het volgende:
wat niet is kan altijd nog komen...gelukkig blijven wij wel achter onze club staan:) en krijgen de feyenoord-spelers niet na elke slechte helft een striemend fluit concert van de 'harde kern'
Kan je het met de prestaties van die kutclub niet winnen en gaan je het weer op de man spelen? Zwak hoor. Ga anders gewoon lekker 15 minuten je adem inhouden of zo.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien kan jij het idd beter bij je com-pu-terspelletjes houden
ja as wuh in de schoene zoude staan, dan wel jah, maar dat staan wuh gelukkug niequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
oja komen we weer met de boycott van de playoffs...ja jullie vonden het niet erg natuurlijk jullie hadden niks te verliezen..maar als ajax inde schoene van feyenoord zou staan zouden jullie wel anders praten...
Boehoe .. Jah, na de eerste helft zaten er nog 5 man in De Kuip.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien bij de PO's.
aldus een kakkerlak waar bij feyenoord maar 3 verschillende nummers ten gehore worden gebracht tijdens elke wedstrijd:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef 010Rotterdam het volgende:
en wie niet springt die is geen jood...verzin is iets origineels...
kan me niet herinneren dat ik op de man speelde. Kun je quoten, huilie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef Kaap het volgende:
Je valt in herhaling SD. En alsof jullie niet op de man spelen
Hoe gaat het met Ulli trouwens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef 010Rotterdam het volgende:
en wie niet springt die is geen jood...verzin is iets origineels...
En het is niet eens gelogenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
aldus een kakkerlak waar bij feyenoord maar 3 verschillende nummers ten gehore worden gebracht tijdens elke wedstrijd:
hand in hand, mijn feyenoord en natuurlijk hamas![]()
Geen recht van spreken enzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
aldus een kakkerlak waar bij feyenoord maar 3 verschillende nummers ten gehore worden gebracht tijdens elke wedstrijd:
en na de wedstrijd "You'll never walk alone", maar alleen bij winst.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Beter luisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en na de wedstrijd "You'll never walk alone", maar alleen bij winst.
Te druk met feest vierenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Te druk met feest vieren
Niet zulke domme opmerkingen maken dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Te druk met feest vieren
Ik hoor You'll Never Walk Alone bij verlies. Niets doms aan. Correct Nederlands.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet zulke domme opmerkingen maken dan.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en na de wedstrijd "You'll never walk alone", maar alleen bij winst.
Niet duidelijk in ieder gevalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik hoor You'll Never Walk Alone bij verlies. Niets doms aan. Correct Nederlands.
Inderdaad, zat te shaken achter m'n bureauquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
De ultra kaos boyz hebben die Scandinaviers gister wel ff laten zien wat sfeer is.
Jij hebt ze ook niet gehoord he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik durf te wedden dat ze wel meer dan 3 liedjes hebben gezongen. En niet een over rotterdam of feyenoord.
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook niet gehoord he?
dus je geeft eindelijk toe wat 'n zaadpubliek (ja PUBLIEK) jullie hebben?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat kwam door de Denen (dat zijn pas echte supporters) die door bleven zingen ook na de achterstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |