kan me niet herinneren dat ik op de man speelde. Kun je quoten, huilie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef Kaap het volgende:
Je valt in herhaling SD. En alsof jullie niet op de man spelen
Hoe gaat het met Ulli trouwens?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef 010Rotterdam het volgende:
en wie niet springt die is geen jood...verzin is iets origineels...
En het is niet eens gelogenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
aldus een kakkerlak waar bij feyenoord maar 3 verschillende nummers ten gehore worden gebracht tijdens elke wedstrijd:
hand in hand, mijn feyenoord en natuurlijk hamas![]()
Geen recht van spreken enzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
aldus een kakkerlak waar bij feyenoord maar 3 verschillende nummers ten gehore worden gebracht tijdens elke wedstrijd:
en na de wedstrijd "You'll never walk alone", maar alleen bij winst.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Beter luisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en na de wedstrijd "You'll never walk alone", maar alleen bij winst.
Te druk met feest vierenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Te druk met feest vieren
Niet zulke domme opmerkingen maken dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Te druk met feest vieren
Ik hoor You'll Never Walk Alone bij verlies. Niets doms aan. Correct Nederlands.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet zulke domme opmerkingen maken dan.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en na de wedstrijd "You'll never walk alone", maar alleen bij winst.
Niet duidelijk in ieder gevalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik hoor You'll Never Walk Alone bij verlies. Niets doms aan. Correct Nederlands.
Inderdaad, zat te shaken achter m'n bureauquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Erasmusch het volgende:
De ultra kaos boyz hebben die Scandinaviers gister wel ff laten zien wat sfeer is.
Jij hebt ze ook niet gehoord he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik durf te wedden dat ze wel meer dan 3 liedjes hebben gezongen. En niet een over rotterdam of feyenoord.
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook niet gehoord he?
dus je geeft eindelijk toe wat 'n zaadpubliek (ja PUBLIEK) jullie hebben?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat kwam door de Denen (dat zijn pas echte supporters) die door bleven zingen ook na de achterstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |