Ik wilde er nèt een dvd'tje ingooien........quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:35 schreef mister_popcorn het volgende:
nee SD is 'n com-pu-ter spelletje aan 't spelen. de nerd.
doopy X is zich aan 't rukken op foto's van z'n moeder, en Dr Nase is de kont van iemand van 410 aan 't uitlikken. De baftekkel.
kunnen het ook op een dieltje gooien met die lampies; hun het kampioenschap, wij 4x Feyenoord over de knie leggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik wilde er nèt een dvd'tje ingooien........
![]()
Jammer dat we dit jaar geen playoffs hebben als Ajax, die 2x feyenoord vernederen in 1 week beviel uitermate goed
ahjoh hebben jullie ook is een leuke week;)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik wilde er nèt een dvd'tje ingooien........
![]()
Jammer dat we dit jaar geen playoffs hebben als Ajax, die 2x feyenoord vernederen in 1 week beviel uitermate goed
Sorry meiden van de Keileweg, was ff aan het werk. Moet af en toe he, IK ben geen ambtenaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:35 schreef mister_popcorn het volgende:
nee SD is 'n com-pu-ter spelletje aan 't spelen. de nerd.
doopy X is zich aan 't rukken op foto's van z'n moeder, en Dr Nase is de kont van iemand van 410 aan 't uitlikken. De baftekkel.
ik wil dat ene regeltje herhalingsoefening niet bestempelen als "iets zeggen"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:05 schreef 010Rotterdam het volgende:
das nou jammer dat ik net wat zei:)
ik wil ook zoveel...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wil dat ene regeltje herhalingsoefening niet bestempelen als "iets zeggen"
kampioen worden, Champions League spelen, wereldspelers in de selectie....quote:
Ja, dat hebben we gezien bij de PO'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:16 schreef 010Rotterdam het volgende:
wat niet is kan altijd nog komen...gelukkig blijven wij wel achter onze club staan:) en krijgen de feyenoord-spelers niet na elke slechte helft een striemend fluit concert van de 'harde kern'
dat hebben we tijdens de play-offs gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:16 schreef 010Rotterdam het volgende:
wat niet is kan altijd nog komen...gelukkig blijven wij wel achter onze club staan:) en krijgen de feyenoord-spelers niet na elke slechte helft een striemend fluit concert van de 'harde kern'
Kan je het met de prestaties van die kutclub niet winnen en gaan je het weer op de man spelen? Zwak hoor. Ga anders gewoon lekker 15 minuten je adem inhouden of zo.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien kan jij het idd beter bij je com-pu-terspelletjes houden
ja as wuh in de schoene zoude staan, dan wel jah, maar dat staan wuh gelukkug niequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
oja komen we weer met de boycott van de playoffs...ja jullie vonden het niet erg natuurlijk jullie hadden niks te verliezen..maar als ajax inde schoene van feyenoord zou staan zouden jullie wel anders praten...
Boehoe .. Jah, na de eerste helft zaten er nog 5 man in De Kuip.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien bij de PO's.
aldus een kakkerlak waar bij feyenoord maar 3 verschillende nummers ten gehore worden gebracht tijdens elke wedstrijd:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:15 schreef 010Rotterdam het volgende:
en wie niet springt die is geen jood...verzin is iets origineels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |