Dat mocht niet uitlekkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb met Erasmusch voetbal gekeken. Het kan dus prima samen![]()
Nooit mensen wat toewensen en dan zeggen dat ze moeten nadenken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat Cart en ik zelden emotioneel reageren hier....
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
wie heeft ookalweer als laatste Nederlandse club een Europese prijs gepakt?
Je hebt het toch niet over dat tournooitje met de net-niet clubs he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
Je bedoeld dat toernooitje wat jullie mislopen als je zo in de poule gaat lopen ballen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over dat tournooitje met de net-niet clubs he?![]()
wie heeft ookalweer als laatste Nederlandse club een wereldcup gepakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:26 schreef 010Rotterdam het volgende:
Wij boycotten de UEFA cupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat toernooitje wat jullie mislopen als je zo in de poule gaat lopen ballen?
Dat toernooitje waar jullie vorig jaar door het zwaar roelerende Steau Boekarest uit zijn geknikkerd, die ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat toernooitje wat jullie mislopen als je zo in de poule gaat lopen ballen?
Ajax haalde de tweede ronde tenminste nogquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef 010Rotterdam het volgende:
ooh oke, ja ik heb daar niks op te zeggen want vorig jaar was ajax het grote voorbeeld van europa natuurlijk
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:03 schreef 010Rotterdam het volgende:
zo hee, daar zou ik mee gaan pronken hoor
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef 010Rotterdam het volgende:
de DVD grap word nou wel een beetje oud vind je niet?
quote:maak er een DVD van:)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:06 schreef SocialDisorder het volgende:
waar pronk jij mee van het afgelopen seizoen? 1 heel Europees doelpunt? 2 keer door ADO afgedroogd? Of wordt het toch weer de DVD?
moet je vaker doen, krijg je misschien nog verstand van voetbalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:13 schreef 010Rotterdam het volgende:
ja ik pas me ff aan voor jullie, kunnen jullie ook ff lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |