Al dat slap gelul over Talpa altijd. Alsof het uitmaakt welke zender je bekijkt. Persoonlijk kijk ik niet in de tv-gids en stempel dan RTL5 aan als DE zender waar ik vandaag naar ga kijken. Dat is bij jullie dus anders blijkbaar.
![]()
.
Als ik iets wil zien, maakt het me niet uit of het nou op een of andere Japanse zender is waar ze normaal alleen diarree-sex uitzenden of zelfs Nickelodeon. De enige zender die me irriteert is dan nog wel SBS6 met die Hart van Nederland onderbrekingen.
Talpa-haters, stelletje schapen. Ze lezen iets slechts over Talpa en besluiten het maar te volgen, want we moeten natuurlijk iets te klagen hebben. Ik ben het niet altijd eens met de programmering van Talpa, maar ze hebben van tevoren al kritiek moeten aanhoren en hebben dus nooit een redelijke kans gehad.
En nu al dat gezeik over de Gouden Kooi? Komop, het is leedvermaak, vinden we leuk, gaan we allemaal naar kijken. Ik besef natuurlijk dat het geen juweeltje zal zijn als tv-hits waar menig Nederlander graag zijn zondagavond aan besteedt zoals Dancing with the Stars en Idols, maar hey!