abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40605275
Er komt blijkbaar een nieuw praatprogramma op het goddelijke Talpa. Het is dat het in een artikel staat van de volkskrant over hoe slecht het wel met Talpa zou gaan, anders had ik het nog niet geweten.

Dat nieuwe programma gaat "De Gouden kooi" heten. Allemaal leuk en aardig, maar zijn ze daar nou niet eens meer in staat om een originele titel te verzinnen?! Dat is gewoon de titel van een boek. Het boek is trouwens WEL oke.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002720045

Ik zeg het niet snel maar:
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:42:42 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40605413
Dat is geen praatprogramma. En de titel, hoewel niet origineel, dekt de lading.

Wat wil je nog meer? De Mol is niet origineel en dat hoeft hij ook niet te zijn.

Hij maakt kutprogramma's, maakt niet uit. Als hij maar winst maakt. Dat is het enige dat er toe doet voor hem en zo hoort het ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40605519
oh ja en leer ff hoe url tags werken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_40605641
talpa
you can waste a whole lifetime, trying to be,
what you think is expected of you, but you'll never be free
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:52:34 #5
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_40605726
Care, kijk er toch niet naar.
pi_40605762
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Delnooz het volgende:

Dat nieuwe programma gaat "De Gouden kooi" heten. Allemaal leuk en aardig, maar zijn ze daar nou niet eens meer in staat om een originele titel te verzinnen?! Dat is gewoon de titel van een boek.

Tja, zo is altijd wat te zeiken
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:10:43 #7
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40606335
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_40606376
Talpa
pi_40606390
Altijd gezeik over talpa... goede zender
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:13:33 #10
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_40606428
Ik chill altijd met mijn mattie de Mol, die kerel komt altijd met de goede shit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:13:33 #11
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40606429
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Delnooz het volgende:
Het is dat het in een artikel staat van de volkskrant over hoe slecht het wel met Talpa zou gaan, anders had ik het nog niet geweten.
Een zuur artikel in De Volkskrant? Ga weg, dat meen je niet, echt waar?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_40608598
Al dat slap gelul over Talpa altijd. Alsof het uitmaakt welke zender je bekijkt. Persoonlijk kijk ik niet in de tv-gids en stempel dan RTL5 aan als DE zender waar ik vandaag naar ga kijken. Dat is bij jullie dus anders blijkbaar. .

Als ik iets wil zien, maakt het me niet uit of het nou op een of andere Japanse zender is waar ze normaal alleen diarree-sex uitzenden of zelfs Nickelodeon. De enige zender die me irriteert is dan nog wel SBS6 met die Hart van Nederland onderbrekingen.

Talpa-haters, stelletje schapen. Ze lezen iets slechts over Talpa en besluiten het maar te volgen, want we moeten natuurlijk iets te klagen hebben. Ik ben het niet altijd eens met de programmering van Talpa, maar ze hebben van tevoren al kritiek moeten aanhoren en hebben dus nooit een redelijke kans gehad.

En nu al dat gezeik over de Gouden Kooi? Komop, het is leedvermaak, vinden we leuk, gaan we allemaal naar kijken. Ik besef natuurlijk dat het geen juweeltje zal zijn als tv-hits waar menig Nederlander graag zijn zondagavond aan besteedt zoals Dancing with the Stars en Idols, maar hey!
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')