waarschijnlijk bedoelen ze met illegaal dat het illegale vervalsingen zijn. Terecht, moet je maar niet voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:08 schreef Little_Meanie het volgende:
Ben ik een paar weken terug in België, wou ik een iPod FM transmitter + auto-oplader kopen via eBay:
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg ik vandaag een brief van de douane dat mijn bestelde zooi vernietigd zal worden omdat ze illegaal is![]()
Ja in België zijn die FM transmitters die 3 meter uitzenden nog altijd verboden![]()
En waarom dan ook die oplader vernietigen? Is dat ook illegaal dan?![]()
Kutzooi, kutland, kutdouane![]()
![]()
![]()
nee FM transmitters zijn gewoon verboden in België, ik koop het op eBay omdat het in België niet te verkrijgen isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:16 schreef kollie het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoelen ze met illegaal dat het illegale vervalsingen zijn. Terecht, moet je maar niet voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten.
Goedkoop is duurkoop![]()
beetje jammerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nee FM transmitters zijn gewoon verboden in België, ik koop het op eBay omdat het in België niet te verkrijgen is
oh... ik heb gewoon zo'n ding. Niets vertellen tegen de politie he jongensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:24 schreef Skv het volgende:
In NL ook verboden..
ZO'N - DING - IS - NIET - ILLEGAAL - MAAR - DE - JOUWE - IS - EEN - 'VERVALSING' - EN - DAAROM - ILLEGAAL! Godverdomme, ben je verstandelijk gehandicapt ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:26 schreef Little_Meanie het volgende:
marijuana is toegestaan in Nederland maar een iPod transmittertje niet, het moet niet gekker worden
Ooit al eens geprobeerd marijuana via ebay te kopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:26 schreef Little_Meanie het volgende:
marijuana is toegestaan in Nederland maar een iPod transmittertje niet, het moet niet gekker worden
Fake is illegaal. Een FM-transmitter an sich is ook illegaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:30 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
ZO'N - DING - IS - NIET - ILLEGAAL - MAAR - DE - JOUWE - IS - EEN - 'VERVALSING' - EN - DAAROM - ILLEGAAL! Godverdomme, ben je verstandelijk gehandicapt ofzo?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:27 schreef Little_Meanie het volgende:
en vernietigen my arse, straks loopt er zo'n douanebeamptje rond met mijn spullen
Het is illegaal, staat in de brief en dat wist ik ook wel op voorhand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:30 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
ZO'N - DING - IS - NIET - ILLEGAAL - MAAR - DE - JOUWE - IS - EEN - 'VERVALSING' - EN - DAAROM - ILLEGAAL! Godverdomme, ben je verstandelijk gehandicapt ofzo?
Nonsens! Laat me eens een artikel zien waarin dat staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef Rio het volgende:
[..]
Fake is illegaal. Een FM-transmitter an sich is ook illegaal.
Toon mij een beetje normale Nederlandse winkel die die dingen verkoopt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nonsens! Laat me eens een artikel zien waarin dat staat.
ja tuurlijk heb ik die zooi al betaald. arresteren is nogal overdreven voor dit misdrijf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Had je die zooi al betaald TS? En waarom komen ze jou dan niet arresteren en zo? Beetje inconsequent gedrag natuurlijk
ja, van 3 meterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef __Saviour__ het volgende:
En terecht! Je kunt vliegtuigen ermee laten neerstorten
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef Devlinsect het volgende:
Zo te zien aan het onderste plaatje, zou de belgische douane het kunnen gebruiken om erop te zitten.
het is ook niet om in vliegtuig te gebruikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef __Saviour__ het volgende:
En terecht! Je kunt vliegtuigen ermee laten neerstorten
praten de mensen daar niet met een raar accent dat jij niet verstaat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |