Doooooeeed, das de gitaar van de Everly Brothers!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuke sterretjes, alleen een tikkeltje gay.
Gelukkig kun je blind typenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef VaderJacob het volgende:
Goedemorgen beste gitaristen![]()
Het is bewolkt donker, en zonder lamp kan ik mijn toetsenbord niet eens fatsoenlijk zien.
Thomzzz, Dribbel bedankt je voor je metallica nummers![]()
Ik ben officieel aan het werkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:43 schreef VaderJacob het volgende:
Verzin een nieuw soort gitaarspel, dan heb je wat te doen![]()
Nee ik heb nu een vaste baan... maar ik moet nog 1,5 week en dan ga ik studeren... ik ben nu 2 jaar aan het werk, wat eigenlijk al nooit de bedoeling was, dus ik heb nu genoeg geld verdiend, studiotroep gekocht, gitaarspul gekocht, rijbewijs + motor gekocht... nu nog een HBO diplomaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
hopelijk een vakantiebaan dan?
Koop een basquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:14 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Nee ik heb nu een vaste baan... maar ik moet nog 1,5 week en dan ga ik studeren... ik ben nu 2 jaar aan het werk, wat eigenlijk al nooit de bedoeling was, dus ik heb nu genoeg geld verdiend, studiotroep gekocht, gitaarspul gekocht, rijbewijs + motor gekocht... nu nog een HBO diploma
Ik verveel me omdat ik het wel gehad heb en verder wil!
Ik heb een basquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Koop een bas![]()
Wat ga je eigenlijk studeren als je klaar bent met werken?
Ga je forenzen vanuit Apeldoorn, of ga je in het wonderschone Utrecht wonen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb een bas
Ik ga naar de Hogeschool Utrecht, Digitale Communicatie studeren, en zoals het er nu naar uitziet afstudeerrichting CMD (Communication & Multimedia Design) maar dat is afwachten of die richting me daadwerkelijk aanspreekt...
vandaag nog, morgen halve dag en vrijdag... en dan volgende week nog 4,5 dag (lang leve de 36-urige werkweek) en dan zit het erop!
Ukelele. Een klein snaarinstrument met hoge klank, vaak gestemd in kwarten (meen ik me te herinneren).quote:
Ah dankjewelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ukelele. Een klein snaarinstrument met hoge klank, vaak gestemd in kwarten (meen ik me te herinneren).
Edit: en dat geheugen is ook aan revisie toe. Het is C6 G-C-E-A.
Als alles meezit heb ik over 2 weken een woningkje midden in het centrum van apeldoorn, dus dan blijf ik hier wel lekker zitten, ik vermaak me wel hoor... en de OV studentenkaart is gratis dus dat is allemaal wel weer lekker geregeld! Tenzij ik echt iets in Utrecht kan vinden natuurlijk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga je forenzen vanuit Apeldoorn, of ga je in het wonderschone Utrecht wonen?
Ok, jammer, anders hadden we een band kunnen beginnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Als alles meezit heb ik over 2 weken een woningkje midden in het centrum van apeldoorn, dus dan blijf ik hier wel lekker zitten, ik vermaak me wel hoor... en de OV studentenkaart is gratis dus dat is allemaal wel weer lekker geregeld! Tenzij ik echt iets in Utrecht kan vinden natuurlijk!
Precies. Drie gitaristen zoals Lynyrd Skynyrd en de Some Girls periode van de Stones werkt veel beterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
hoewel twee gitaristen nooit zo perfect werkt in mijn ervaring![]()
exactvol.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ah dankjewel![]()
Ik heb er nog even op gegoogled en kon dit vinden.
[afbeelding]
Tuurlijk wel! Dikke ritmes, en een onderliggend ritme als jij solo's speelt... ik voorzie geen problemen... En een band beginnen kan natuurlijk sowieso, spullen in een oefenvoorziening pleuren, klaar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, jammer, anders hadden we een band kunnen beginnen![]()
hoewel twee gitaristen nooit zo perfect werkt in mijn ervaring![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |