Ja, speel de solo vertraagd af (via geluidsrecorder) voor het ritme want niet iedere noot is even lang. Ook kloppen de tabs niet helemaal, maar na een lange studie van mijn broer Last_action_hero is dit wel de hele correcte tab van het snelle stuk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef NickW het volgende:
Damn ben net terug van vakantie 10 dagen niet gespeelt nu speel ik weer veel mn vingers doen fucking pijn haha, dus een beetje minderen, Iemand nog tips bij de Argepggio van sweet child o mine van guns n roses in die laatste solo in het midden? ben al tijdje mee bezig maar hij wilt maar niet lukken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | |--------7h8--p7-------------------------------------------------------------7^---7-10^-| |----------------------9------8^-----8------/11--begin hippe stuk---9^--8-9-----9-------| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| |-7-8p7-11p7-8-11-12/14-11-12--14/15-12-14-15p14-12----14p11-12h14p12---| |---------------------------------------------------15----------------15| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| w/wah wah |-17--------------------------------------------------------------------| |----15^---15^---15^---15^---15^-p12----------15^----15^--------15^-p12------| |------------------------------------14(p12)----------------------------14(p12)---| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| |-----------------------------------------------------------------------| |
Krijg zelf grafkanker, op jouw achterlijke humor zit ik echt niet te wachtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Anders tief je lekker een eind op![]()
Nou nou, een hoop liefde vandaag...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:42 schreef Djaser het volgende:
[..]
Krijg zelf grafkanker, op jouw achterlijke humor zit ik echt niet te wachten
Ik zie de humor er niet van inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:42 schreef Djaser het volgende:
[..]
Krijg zelf grafkanker, op jouw achterlijke humor zit ik echt niet te wachten
Wij zeggen van neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef Curious-PB het volgende:
Gister met de webcam een liedje van Opeth opgenomen...
Vinden jullie het als gitaristen nog wat of zeggen jullie van nee?
http://www.youtube.com/watch?v=_50VODyhtU8
![]()
Dude...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ken het nummer ook niet. Het ziet er wel goed uit.
Maar persoonlijk heb ik nooit het gedult om zoiets 3 minuten vol te houden.
Ik kan wel 3 minuten een mooi liedje spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:33 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dude...
Ik hoop dat je niet in een band speelt... als je niet 3 minuten een mooi liedje kan spelen...
GA TOCH BASSEN!
Rustig en langzaam kan ook heel erg lekker zijn, zeker als je het een beetje afwisseltquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik kan wel 3 minuten een mooi liedje spelen![]()
Maar ik heb een andere definitie van mooi.
Edit: Wat ik dus bedoel is dat ik het graag wat sneller en wat harder heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |