Heey het heeft gewerkt, dankjewelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 14:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Moet je het kapje aan de achterkant losschroeven, en dan de veren iets aandraaien.
Waanschijnlijk ben je naar een andere dikte snaar gegaan?
Daardoor wordt de spanning anders
Standaard zit er volgens mij op bijna alle gitaren 0.09quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey het heeft gewerkt, dankjewel![]()
De snaren die erop zaten waren de fabriekssnaren, ik heb geen idee wat de dikte daarvan was. Ik heb er nu 0.10 opgezet in ieder geval. en hij staat nu weer goed.
Dan staan je snaren alsnog niet in mineur.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:54 schreef Thomzzzzz het volgende:
hoe bedoel je, kunnen niet in mineur staan? je kunt je gitaar toch volgens een open stemming in mineur zetten?
Owjaa het waren er 4quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:28 schreef Svyatagor het volgende:
Je gitaar in z'n geheel kan in mineur staan, maar snaren afzonderlijk niet.
Om te bepalen of iets majeur of mineur is heb je altijd 3 verschillende noten / snaren nodig.
Dus roepen 'ojee, m'n snaar is ineens in mineur' is nogal...ehm, ja...dom.
en hoe was het??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:50 schreef Cynic het volgende:
whehe, ik ben gewoon alweer terug, hoe gaaf zijn optredens die vroeg afgelopen zijn!
Was erg gaaf, de boel was uitverkocht dus dat was ook niet verkeerd. En toch wel een redelijk verpletterend optreden gedaan dus dat is ook mooiquote:
Zullen we daar elektrische gitaren van maken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Standaard zit er volgens mij op bijna alle gitaren 0.09
Vetquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we daar elektrische gitaren van maken?.
Gisteren maar eens een uitbreiding voor mijn laptop gekocht.
[afbeelding]
De goedkoopste externe audiointerface (M-Audio Fast Track USB) die ilk kon vinden die zo vriendelijk was om me een latency onder de 70ms te gevenquote:
Geen idee wat je bedoelt maar het klinkt erg handigquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
De goedkoopste externe audiointerface (M-Audio Fast Track USB) die ilk kon vinden die zo vriendelijk was om me een latency onder de 70ms te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |