dat was wel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
En in het voorprogramma van HIM!
Epiphone is pauper.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:35 schreef NickW het volgende:
Hey jongens ik vroeg me nou af. wat is het verschil bijvoorbeeld tussen een epiphone les paul standard en een gibson les paul standard zelf heb ik een epiphone ben nog jong en heb weinig geld
Je kan de pickups veranderen, waardoor de gitaar beter kan worden, maar je moet niet verwachten dat je epiphone dan ineens als een gibson klinkt!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:56 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Epiphones are pretty good guitars, and if you don't like the sound you can just change the pickups
HIM, Moonspellquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat was wel mooi inderdaad
Morgen met Moonspell. Nou heb ik daar niet zo heel veel mee, maar gtoch...
Moeten niet, maar het zijn wel aardige bands in hun genre...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
HIM, MoonspellMoet ik die kennen?
![]()
Ok, ben geen gottikerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Respectievelijk een poprockband en een gottikband.
Nee, maar ze hebben wel al miljoenen platen verkocht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
HIM, MoonspellMoet ik die kennen?
![]()
Welk nummer ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Kan iemand me helpen met het tabben van dit nummer? Van het tweede nummer wat ze spelen wil ik de ritme weten. De 'solo' is het probleem niet.
http://www.youtube.com/watch?v=V_zxCoAQkPQquote:
Is goed dudequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef Even het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben weer in het land![]()
Iets kortere vakantie dan gepland maja het weer viel beetje tegen maja ik had een acoustische gitaar bij me dus ik heb me wel vermaakt
Desensitized: Ik mail je vanavond of morgen nog
(TVP)
Ken je nagaan wat een gitarist ik benquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel al miljoenen platen verkocht.
Buddy Holly is niet lachenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |