Ik heb nu mijn first decade dvd box ergens achter op zolder gesmeten en alle iso's van mn pc gegooid, tijd om die laatste paar weken van mn vakantie iets nuttigs te doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef cyberstalker het volgende:
De klacht is dus dat jij met je uiterst zwakke karakter leuke spellen niet kan uitzetten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef Geesoes het volgende:
dude get a life, gooi die computer gewoon weg in de prullebak, je bent wij zijn beter af zonder jouw computer!
Eens! Ik heb zelfs met TibSun nog een kwartier op de eerste plaats gestaan van de Westwood Online rankinglist. Wat was ik daar trots op, en dat zonder cheats. Kan niet wachten tot t vervolg uitkomt volgend jaar. ben niet zo'n gamer meer, maar dat is echt nostalgie. En Tanya de uberbitch uit Red Alert....geweldig wijf!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef ChielXX het volgende:
C&C (1) was toen zooo vet!![]()
Kan je nagaan wat wij hebben mee gemaakt!!!
De jeugd van tegenwoordig starten met computeren al bij generals... damn, die missen zoveel he!
Bij C&C, die hele sfeer is perfect, de muziek, en het geluid, geweldig!
Alleen jammer dat het grafisch niet zo mooi is, als ze C&C 3 maken moeten ze het gewoon in de oude styl doen maar dan grafisch mooier!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:23 schreef jogy het volgende:
Ra3 komt er binnenkort aan trouwens.
Das dus één en hetzelfde spelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
En de nieuwe Tiberium dinges ook.
Uhm. Nee hoor. Als het goed is niet. RA3 is een totaal andere tijdlijn dan Tiberium whathisface. Of gaan ze de twee door elkaar gooien? Zou ook wel geil zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
[..]
Das dus één en hetzelfde spel.
Het spel dat binnenkort uitkomt wordt C&C3 Tiberium Warsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhm. Nee hoor. Als het goed is niet. RA3 is een totaal andere tijdlijn dan Tiberium whathisface. Of gaan ze de twee door elkaar gooien? Zou ook wel geil zijn.
Zero_Hour_Retarded_V4 modquote:
tjaaatsjiiiiiiiingaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En Tanya de uberbitch uit Red Alert....geweldig wijf!
RA3 is iets anders hoor. En voor zover ik weet waren er wel plannen bij EA, Westwood is dood en begraven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Het spel dat binnenkort uitkomt wordt C&C3 Tiberium Wars.. meende dat er verder geen plannen waren bij Westwood..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |