Nee mattie was paspoort kwijtm dus moesten w naar warschau. Was er niet bepaald vrijwillig. En ben dus ook niet van plan er vaker te komen. Andere Poolse steden zijn wel ok.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef cyberstalker het volgende:
Ach gut, hij vond Warschau niet leuk en wilde gaan uithuilen bij de Nederlandse Ambassade, maar boehoe, ze begrepen hem niet.
Ja is goed...ik ga er nu meteen heen, en ik ga er blijvenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Nou ga jij er maar naar toe en blijf er maar.
Ik wil even laten zien dat er ook mooie dingen te zien zijn.quote:
Lees ik ook net hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef cyberstalker het volgende:
En resize die plaatjes eens behoorlijk, het is namelijk voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post.
Die plaatjes zijn niet van mij, dus ga ik ze niet resizen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef cyberstalker het volgende:
En resize die plaatjes eens behoorlijk, het is namelijk voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post.
nou dan maak je er een linkje van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet van mij, dus ga ik ze niet resizen.
fok resized ze zelf, waarom al die moeite?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef cyberstalker het volgende:
omdat mensen dan moeten wachten tot de pagina geladen is..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
fok resized ze zelf, waarom al die moeite?
ach soquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:37 schreef jagermaster het volgende:
omdat mensen dan moeten wachten tot de pagina geladen is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |