Gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Een Ajax spits moet toch vooral scoren en balvast zijn, beetje kaatswerk enzo. Het voetbalwerk gebeurd vooral via de flanken. Ze zeggen wel is dat de spits mee moet voetballen maar das krom want ondertussen moet hij ook alleen in het strafschop gebied lopen en proberen te scoren, want de buitenspelers moeten voor de aanvoer zorgen normaal gesproken. Of zie ik dat verkeerd?
Viespeukenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:30 schreef zjroentje het volgende:
Sheva is het.![]()
En Zlatan walgelijk vinden omdat hij nu Juve verlaat.Nogal wiedes dat hij daar weggaat, hij heeft toch geen enkele binding met die club, hij is een professional. En zijn Cannavaro, Emerson, Vieira, Zambrotta en Thuram ook walgelijk?
![]()
Shevchenko is geen Ajax spits. Hij zou inderdaad wel meer kans van slagen dan van Nistelrooij en Makaaij hebben omdat het een betere en completere voetballer is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:
De 1e wel hoor. Cheva is geen intikker.
Dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven want daar moest hij zich ook richting op linksback....quote:
En zal hij waarschijnlijk geen minuut gaan spelen....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven want daar moest hij zich ook richting op linksback....
Volgens mij ook.quote:Schilder speelde in de jeugd toch centraal in de verdediging of als verdedigende middenvelder....?
Vertonghen speelde zaterdag toch als linkshalf?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:38 schreef keijz het volgende:
Als linkshalf vond ik hem zaterdag wel beter dan als linksback!
Serieus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef zjroentje het volgende:
Er is wel interesse van een Nederlandse club voor Gravesen ....
Zit toch bij Chelsea? Moet Feyenoord of PSV zijn dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef zjroentje het volgende:
Er is wel interesse van een Nederlandse club voor Gravesen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |