quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
te veel ''yoghurt'' over zijn stembanden gehad![]()
M'n ontbijt! Wat doe je!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
Van die Joling waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is, zo erg is Gordon waarschijnlijkquote:
Ik dacht dat het Gordon was die niet meer wist of-ie nog wel wilde stokslobberen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is, zo erg is Gordon waarschijnlijk
Dat was Gordonquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is, zo erg is Gordon waarschijnlijk
Dat nieuws heb ik ook meegekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:13 schreef Schimpie het volgende:
Ik keer vanmorgen per ongeluk shownieuws en toen zag ik dat die een nieuw kontmaatje had.![]()
Mooi toch? Heeft SHE ook weer een kans op geluk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:47 schreef Vinno het volgende:
Nee, die is sinds die show met Gordon er niet helemaal meer zeker van of ie homo is
amenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef Slachtkalf het volgende:
Gordon is overrated![]()
Gordon is voor SBS shownieuws kijkend Nederland![]()
Gordon![]()
Dat zou goed kunnen. Hij heeft namelijk een nieuwe vriend. Uit de Telegraaf:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:44 schreef geregistreerd het volgende:
quote:’Verwarrend, na acht jaar met een vrouw’
Nieuwe liefde van Gordon
Bartho Boer is de nieuwe liefde van zanger Gordon. De 28-jarige politicoloog zat in het campagneteam van minister Rita Verdonk. De VVD’ster was zelfs getuige van hun eerste ontmoeting. Gordon: „We kwamen elkaar tegen in haar kleedkamer. Ik wist direct ’dit is hem’.” Bartho had net een relatie van acht jaar met een vrouw achter de rug. „Het was dus allemaal wat verwarrend”, vertelt de zanger. Na wat e-mailverkeer besloten de twee af te spreken. „Ik had een bootje gehuurd en het werd een superromantisch avondje op de Amstel!
Als hij zich zelf niet weer kapot hoest .....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:43 schreef Recovering het volgende:
[..]
Dat wordt weer lachen om goor.
(Binnenkort in dit theater.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |