Ja, ik erger me er nú aan ...... dus ik klaag er ook nú over!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:29 schreef menininha het volgende:
Moet dat nou zo vroeg?
Lag er eentje naast je in bed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, ik erger me er nú aan ...... dus ik klaag er ook nú over!![]()
Idd ..... er lag zo'n stinkende pratende kut naast me in bed ... mét (etens)resten.quote:
wat dacht je dan van mannen met een pruik op ? homopruikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Je kent ze vast wel: mannen met een ringbaardje ... zo'n nét niet baard ... alsof ze vergeten zijn de rest af te scheren. Zoiets dus:Het ziet er toch godverdomme niet uit, zo'n pratende kut. Kijk eens in de spiegel, dan zie je zelf die partij schimmel om je mond zitten.
![]()
En al helemaal erg wordt het als er ook nog etensresten in zitten ... zó onsmakelijk.Of je scheert je helemaal, óf je scheert je niet!
Ter illustratie ():
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ringbaard
Dat is gewoon kinkyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat dacht je dan van mannen met een pruik op ? homopruik
![]()
Ik kan zo een tulband van m'n baard makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ga weg puber..... kom maar terug als je eerste donshaartjes doorkomen
![]()
En jij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef bramdaman het volgende:
jij hebt zelf ook moeite met scheren:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/145080/ik1.jpg
...net of ie Floezewies gebafd heeft....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Bij Boris vind ik het wel geil![]()
Mocht je moeite hebben met begrijpend lezen ...... of gewoon ontzettend dom zijn: ik heb een teringhekel aan die smerige dingen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:24 schreef Disorder het volgende:
TS kan er zelf geen laten groeien?
Ja man.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mocht je moeite hebben met begrijpend lezen ...... of gewoon ontzettend dom zijn: ik heb een teringhekel aan die smerige dingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |