Volgens mij hebben ze daar wat aan veranderd want je staat echt niet gelijk meer achterstevoren na een tikjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik was ook altijd fan van Gran Tourismo... totdat ik PGR2 speelde, die heeft pas een leuke besturing! En dat mis ik weer een beetje in PGR3.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Word ik een beetje moe van 480 dpi shit... Meer plaatjes, minder shit dus!
480p is een SDTV resolutie. Vandaar de verstoring denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
Ok. nog een keer
Bij 480p heb je de keuze tussen "normal" & "widescreen".. Als je normal selecteerd krijg je goed 16:9 beeld (dvd's zijn in de juiste ratio met grote zwarte balken. Als ik widescreen selecteer krijg ik kleinere balken en is het beeld dus verticaal opgerekt.
Maar als ik de 360 op het SD signaal zet is widescreen juist de goede ratio (op een breedbeeld tv) en normal alleen geschikt voor 4:3 tv's.
Ik denk dat het komt omdat 480p al een breedbeeld resolutie is.. Maar waarom kun je dan uberhaupt in 480p widescreen selecteren als "normal" (4:3 icoontje bij system) eigenlijk 16:9 is...?
SDTV kan dus ook 4:3 zijn. Als native res. kom je dan dus op 640x480. Vandaar de keuze voor widescreen (704x480).quote:Digital TV - SDTV:
* 480i - 704x480 interlaced
* 480p - 704x480 progressive
Hey grappenbakker!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
480p is een SDTV resolutie. Vandaar de verstoring denk ik.
[..]
Nope, hij wordt morgen pas opgehaald, niet eerder tijd voor gehadquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:09 schreef Smots het volgende:
[..]
Hey grappenbakker!
Jij zou mij nog een keer mailen!![]()
![]()
Oww.. dan moet je niet zeikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, hij wordt morgen pas opgehaald, niet eerder tijd voor gehad
JAAAAA!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
Smots-o-naldus, refereerde u naar dit?
Vals passport
quote:
Ik heb wel eens wat games gekocht, maar nooit pre-orders. Ze zijn in ieder geval wel snel met versturen. Volgens mij heeft FRS rond september weer een3=2 games aktie, net als de vorige 2 jaar. Ik zou eerder daarop wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Wessiej het volgende:
Bij Nedgame zijn nu alle 360 spellen met 15% korting, wil daar dan wel Dead Rising bestellen, maar heeft iemand al eens bij die zaak wat gekocht, krijg je het ook op de release date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |