Ik zei al "Ik heb geen idee wat je bedoelt" ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ik een 4:3 tv had kon ik em ook echt op 480p zetten.... Nee, ik heb 2 16:9 tv's.. 1 EDtv (480p) & 1 SDtv.
MS zet gewoon alles op alles om mensen voor de 360 te laten kiezen zo vlak voor de PS3 en Wii release. En degenen die al een 360 hebben gaan na de komende maanden geen cent meer overhouden om een andere next-gen te kopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:03 schreef Morthill het volgende:
Wat ik wel kut vind trouwens is dat Saints Row, Dead Rising en Star Trek: Legacy in september komen. Die 360 heeft veel te veel toffe games
Ik ook niet... mijn staat in 720P.... mijn plasma downscaled die naar een resolutie die hij haalt. Uiteraard widescreen.... sterker nog... in HD kan je niet kiezen geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zei al "Ik heb geen idee wat je bedoelt" ..
Spaar dan gewoon door voor de PS3,.. is volledig backwards compatiblequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zal de Wii wel in huis halen, maar ik wacht eerst ff op de prijs en een goede must-have game. PS3 komt er voorlopig nog niet. Wil eerst nog een PS2 kopen
SR ga ik als eerste halen. DR wacht ik nog mee en ST:L haal ik wel voor de pc.
Met component kan ik kiezen tussen 720 en 1080 (in de Xbox 360 menu). Met de vga kabel kan ik weer kiezen tussen diverse resoluties.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook niet... mijn staat in 720P.... mijn plasma downscaled die naar een resolutie die hij haalt. Uiteraard widescreen.... sterker nog... in HD kan je niet kiezen geloof ik.
Ik had het over de widescreen keuzequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met component kan ik kiezen tussen 720 en 1080 (in de Xbox 360 menu). Met de vga kabel kan ik weer kiezen tussen diverse resoluties.
I know. Er zijn twee redenen voor mij om niet voor de PS3 te gaan. De eerste is dat ik echt een hele zooi PS1 games heb. Had mijn psx ooit uitgeleend aan een nichtje en nooit teruggekregen (eigenlijk mocht ze het houden). PS3 is volgens mij niet BC met PS1 games. Nu zijn veel PS2 gewoon goedkoop, waarbij veel klassiekers tussen zitten die ik gewoon moet spelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spaar dan gewoon door voor de PS3,.. is volledig backwards compatible
Wii is zeker de betere aanvullling inderdaad,.... maar de PS3 is wel BC voor PSone games geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
I know. Er zijn twee redenen voor mij om niet voor de PS3 te gaan. De eerste is dat ik echt een hele zooi PS1 games heb. Had mijn psx ooit uitgeleend aan een nichtje en nooit teruggekregen (eigenlijk mocht ze het houden). PS3 is volgens mij niet BC met PS1 games. Nu zijn veel PS2 gewoon goedkoop, waarbij veel klassiekers tussen zitten die ik gewoon moet spelen.
De tweede reden is dat de Xbox 360 en PS3 kwa games en kunnen te veel op elkaar lijken. Dan is een Wii een betere aanvulling, dan een PS3 op mijn Xbox 360. Zeker als de PS3 rond de 600 euro gaat kosten.
Das wel beter. Alleen koop ik nog steeds liever een PS2 voor rond de 100 euro dan een vrij dure PS3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wii is zeker de betere aanvullling inderdaad,.... maar de PS3 is wel BC voor PSone games geloof ik
Zo nu en danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:14 schreef SToRM81 het volgende:
Gisteren trouwens eens een paar uur PGR3 op Live zitten spelen, was erg leuk![]()
Zijn er nog FOKkers die regelmatig PGR3 spelen?![]()
Ligt helemaal aan de mensen waar je mee rijd.. kan soms een beukfestijn zijn.. als je dat idee hebt vroeg in de remmen, iedereen voorbij komt, daarna netjes bocht in sturen en op naar de eerste plekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:17 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zal je toevoegen
Ik heb er alleen een hekel aan dat als je vooraan start en dan de eerste bocht moet zien door te komen zonder kleerscheuren
Ik was ook altijd fan van Gran Tourismo... totdat ik PGR2 speelde, die heeft pas een leuke besturing! En dat mis ik weer een beetje in PGR3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:26 schreef SToRM81 het volgende:
Oke, ik zal het eens proberen.
Ik moet als PS fan wel toegeven dat ik PGR3 de beste racer vind die ik ooit gespeeld heb![]()
Een tijdje geleden ging ik nogeens GT4 spelen, maar de besturing van PGR3 is echt zoveel leuker en beter.
Ehm... ik weet niet of ik je hele verhaal begrijp, maar volgens mij is 480p niet per definitie een 16:9 resolutie. Bij 480p kan er dus nog gekozen worden tussen 4:3 en 16:9quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
Ok. nog een keer
Bij 480p heb je de keuze tussen "normal" & "widescreen".. Als je normal selecteerd krijg je goed 16:9 beeld (dvd's zijn in de juiste ratio met grote zwarte balken. Als ik widescreen selecteer krijg ik kleinere balken en is het beeld dus verticaal opgerekt.
Maar als ik de 360 op het SD signaal zet is widescreen juist de goede ratio (op een breedbeeld tv) en normal alleen geschikt voor 4:3 tv's.
Ik denk dat het komt omdat 480p al een breedbeeld resolutie is.. Maar waarom kun je dan uberhaupt in 480p widescreen selecteren als "normal" (4:3 icoontje bij system) eigenlijk 16:9 is...?
Voel je je niet te oud om tijd te besteden aan nutteloze reacties?quote:
Ah welnee, voel me nog steeds 22quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Voel je je niet te oud om tijd te besteden aan nutteloze reacties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |