Het gaat nu weer hartstikke goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef M-I-L-F het volgende:
Damn.. ik heb er zo'n hekel aan als Dierenartsen hun werk niet goed doen..
'How's pookie feelin'?'
zitten daar nu nog de vleesresten aan??quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Een weekje of anderhalf geleden komt onze kat ineens kotsend binnen, na een dag of wat houdt het kotsen eindelijk op. Vervolgens begint ze dus te niezen. En dat deed ze vaak. Zelf had ik het idee dat er misschien iets in haar neus geschoten was bij het overgeven. Maar goed, na een week toch maar eens naar de dierenarts omdat ze maar bleef niezen. (een aantal niesbuien per dag)
Dus de dierenarts steekt een thermometer in d'r reet en kijkt eens in haar ogen. De diagnose 'beginnende' niesziekte was zo gesteld.Ik dus antibiotica mee en een hoop geld achtergelaten. Nog gevraagd of er misschien niets in haar neus zat, maar nee hoor. Er was niets te zien
Nu was onze madam gisteren weer heel erg aan het niezen, ik ga toch maar even kijken en ik zie een puntje uit haar neusgat hangen. Ik tackle de kat, leg 'r klemvast op de grond en trek aan het puntje...
Moet je kijken wat er aan dat puntje vastzat
[afbeelding]
Dat was dus een spriet van m'n siergras....
Voor de volledigheid ook nog even de neus waar het uitkwam:
[afbeelding]
Mijn klacht: Dierenartsen die een verkeerde diagnose stellen en dan veel geld vragen voor medicijnen...![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik tackle de kat, leg 'r klemvast op de grond en trek aan het puntje...
Wat hij zei.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Teruggaan en meenemen en klagen en geld terugvragen, das wel zo netjes
Ik heb vanochtend gebeld met de vraag of we nu mochten stoppen met de antibiotica. Ja, dat mocht wel. Ook heb ik nog gevraagd of ze het aan de dierenarts door wilden geven om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ze hebben echter niet aangeboden de niet gebruikte antibiotica terug te 'kopen'. Erg flauw, maar ik ben toch blij dat het met Luna allemaal weer in orde is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Teruggaan en meenemen en klagen en geld terugvragen, das wel zo netjes
Zal wel lekker helemaal in ze maagje gezeten hebben ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef RainofDeath het volgende:
Hoe de neuk past dat in godsnaam in zon neus? :/
Ik vermoed dat ze ervan heeft zitten eten, vervolgens overgegeven heeft en dat het ipv via d'r bek via d'r neus gegaan is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Burbo het volgende:
Klote voor die kat. Hoe kwam het er eigenlijk in?
Er zat bloed aan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zitten daar nu nog de vleesresten aan??
Net zoals bij jou wel een halvemeter neus sonde past. Via de neus door de keel in de maag/slokdarm. Niet fijn, maar ook weer niet echt opzienbarend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef RainofDeath het volgende:
Hoe de neuk past dat in godsnaam in zon neus? :/
What I said dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Net zoals bij jou wel een halvemeter neus sonde past. Via de neus door de keel in de maag/slokdarm. Niet fijn, maar ook weer niet echt opzienbarend.
Gewoon zelf er heen gaan als de arts er zelf ook is, en het persoonlijk aan hem vragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gebeld met de vraag of we nu mochten stoppen met de antibiotica. Ja, dat mocht wel. Ook heb ik nog gevraagd of ze het aan de dierenarts door wilden geven om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen. Ze hebben echter niet aangeboden de niet gebruikte antibiotica terug te 'kopen'. Erg flauw, maar ik ben toch blij dat het met Luna allemaal weer in orde is.
De randjes van dat siergras zijn nogal scherp, ik denk dat er dus een sneetje in haar neus zit. Ze gedraagd zichzelf weer helemaal prima, dus ik ga ervan uit dat alles weer in orde isquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef Empathologica het volgende:
[..]
What I said dus.
Maar ontopic. Als er bloed aanzit lijkt het me niet echt goed. Kun je niet een second opinion krijgen bij de dierenarts? Zodat je zeker weet dat er niks beschadigt is.?
Ach, het gaat me niet eens zo om het geld. Ik vind het kwalijker dat ik dus onnodig zware medicijnen in m'n poezebeest heb moeten pompen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:23 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Gewoon zelf er heen gaan als de arts er zelf ook is, en het persoonlijk aan hem vragenDenk niet dat ie het dan weigerd.
dan zou ik helemaal mijn geld terugeisen! kom op zeg. ze had wel dood kunnen gaan. daarnaast lijkt het me logisch als ie ff in het neusje kijkt alvorens niesziekte te constateren.quote:
In d'r keel was echt niets te zien, ik heb zelf ook regelmatig gekeken. Maar de dierenarts heeft alleen met het blote oog in d'r neusje gekeken, geen 'lampjesding' erbij dus. En dat terwijl ik zelf nog aangaf dat ik het idee had dat er iets in d'r neus zat....quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zou ik helemaal mijn geld terugeisen! kom op zeg. ze had wel dood kunnen gaan. daarnaast lijkt het me logisch als ie ff in het neusje kijkt alvorens niesziekte te constateren.
maar het kan natuurlijk dat de spriet op onzichtbare hoogte zat destijds. gras heeft de nare eigenschap dat het fijne haartjes heeft waardoor het lastig is om 'omhoog te kruipen'. misschien dat het niezen en overgeven heeft gezorgd dat het met veel snot steeds ietsje hoger kwam, waardoor je vandaag pas een klein stukje zag.
het lijkt me best lastig om dierenarts te zijn, omdat dieren niet ff kunnen vertellen wat er is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |