Ach, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:01 schreef JK het volgende:
Klinkt gaaf.. alleen jammer dat je elke maand geld moet lappen.. die stargates spreken me wel aan
Heel goed, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Woutertje-2 het volgende:
zo te horen ga ik binnenkort ook maar weer eens beginnen
Hangt er vanaf welk ras je bent, wat je wil gaan doen etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:18 schreef Bleekwater het volgende:
Ik ben gisteren begonnen, heb nu net de training helemaal klaar. Wat me opvalt is dat het UITGEBREID is, echt niet normaal meer :| En die graphics zijn ook nog steeds super!
Heeft iemand nog tips, welke schepen goed zijn om als eerste te kopen? Ik ben een fighterclass
Oke, ik ben dus Gallantequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:25 schreef JeeWeeJ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welk ras je bent, wat je wil gaan doen etc. etc. etc.
Als ik jou was, en dus een combat char heb, zou ik eerst trainen voor de beste fighterfrig van je ras, dus:
Amarr: Punisher
Gallente: Tristan
Minmatar: Rifter
Caldari: Merlin
Daarna je basic learningskills naar lvl 5 trainen en dan doorstomen naar een cuiser ofzo.
Ondertussen lekker missies doen of iets dergelijks om geld te genereren en dan rustig verder kijken!
Enne, wat er gebeurt is het afgelopen jaar........te veel om op te noemen
Plezier.quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:06 schreef Tijn het volgende:
Het is kerstvakantie, dus ik ben maar eens met een trial account begonnen
Ja, het valt tot nu toe niet mee. Ik heb de tutorial doorlopen en had m'n standaard kutschip vervangen voor een goedkope Frigat. Maar die is alweer aan flarden geschoten en ik had 'em niet verzekerd, dus ik zit een beetje aan de grond nuquote:
Je krijgt als het goed is weer zo'n n00b-schip van de verzekering... zet hier een goedkope mining laser op en ga minen, geld verdienen en skills trainen ondertussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het valt tot nu toe niet mee. Ik heb de tutorial doorlopen en had m'n standaard kutschip vervangen voor een goedkope Frigat. Maar die is alweer aan flarden geschoten en ik had 'em niet verzekerd, dus ik zit een beetje aan de grond nu
Ja, dat weet ik. Maar dat is zo saai, ik doe liever missies waarin ik piraten af moet knallenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je krijgt als het goed is weer zo'n n00b-schip van de verzekering... zet hier een goedkope mining laser op en ga minen, geld verdienen en skills trainen ondertussen.
Ja, want als het zo doorgaat dan ben ik elke maand 15 dollar kwijt en een grote hoeveelheid vrije tijd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dat een reden om kwaad te worden?
Zeker. En een flinke dot centen en skillpoints maakt het geheel ook een stuk spannender.quote:Op maandag 17 september 2007 09:23 schreef rashudo het volgende:
Na twee maanden verloor ik interesse, dit had ik ook bij WoW. Verder is het een fantastisch spel, met een aantal bijzondere details zoals de zeer uitgebreide marktwerking en vrijheid. Denk dat het spel pas echt interessant wordt als je je verdiept in het PvP aspect in 0.0 space.
Yup.. zit meer op EVE dan op FOK! nu.quote:Op maandag 12 november 2007 21:01 schreef syndroom_van_pwn het volgende:
Zo, is dit topic doodgebloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |