hij was als eerste zeker van de finale. ik denk dat het zo bedoelt werdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, hij was qua tijd 5e, omdat de eerste 4 uit de tweede serie sneller waren. Hij was wel eerste in zijn serie, als je dat bedoelt
Edit: boven mij werd het al verbeterd
Dat is dus vrij eenvoudig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij was als eerste zeker van de finale. ik denk dat het zo bedoelt werd
De speer ook zag ik gisteren! Toen zat er zo'n kliksysteem op waar ze de speer in konden leggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:44 schreef Remzz het volgende:
Die kogel halen ze met zo'n karretje weer op
Rijden die dingen een automatisch rondje of worden ze radiografisch bestuurd..?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef boneyard het volgende:
ja zulke wagentjes gebruiken ze al jaren bij grote atletiek wedstrijden, deze lijken allen wel erg op een soort auto, zal wel sponsoring zijn ofzo
hij eindigde voor een donkerequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe keurige prestatie van Hoogmoed, hij kon zelfs nog relatief inhouden de laatste 50 meter...
Vertraging denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:51 schreef boneyard het volgende:
hmmm, is de uitzending op internet niet live? hoogmoed had daar nog niet gelopen toen jullie zeiden dat ie door was
En als je je dan bedenkt dat Isinbayeva 5 meter springtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:34 schreef boneyard het volgende:
Rianna Galiart haald de 4.15m niet en licht er dus zeker uit.
gelukt dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
Nog een keer tegenwind en van Luijk gaat ook door...
ik ga van dat tweede uit, het is lastig denk ik om ze helemaal automatisch rond te laten rijden, qua baan misschien nog wel te doen, maar wanneer ze precies weer moeten gaan rijden en waar ze moeten wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
Rijden die dingen een automatisch rondje of worden ze radiografisch bestuurd..?
Die had ik ook al gespot inderdaadquote:
Ze zal toch wel een wereldrecord springen bij de finale?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Remzz het volgende:
Is ook wel ene hele mislukte foto
Isinbayeva heeft de 4,40 wel in de tweede poging gehaalt
Ik hoorde dat ze niet helemaal in topvorm was, en dat ze haar wereldrecord vorig jaar voor het laatst had verbeterd(5.01)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zal toch wel een wereldrecord springen bij de finale?![]()
Tienkampers.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:32 schreef thaleia het volgende:
Wat hebben die sprinters toch altijd een geweldig lichaam! Jammer dat dat coole Zwitsertje er in de series al uit ging![]()
Hij moest vanochtend al in de halve finale lopen(waar hij trouwens makkelijk door heen is gekomen), de finale is vrijdag om 5 voor half 8.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:09 schreef Damzkieee het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat Vroemen vanavond (?) begint?
mag altijd...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik hier nog even juichen voor Ruckstuhl of is dat echt te laat!
Zou ook wel erg zijn om met je bijna 50 jaar de finale te halen, het niveau van de rest is dan wel erg laag.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |