Als ik uitga draag ik 9 van de 10 keer een rokje, dat is praktischer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Dat je zo'n zwarte, strakke, katoenen broek aanhebt en dan geil tegen m'n kruis aan staat te rijden? Jezus, mijn fetisj is dat wel hoor!![]()
![]()
![]()
Geen string ook zeker?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik uitga draag ik 9 van de 10 keer een rokje, dat is praktischer.
Hoe laat sluit de kinderdisco meestal, rond 10 uur toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat voeg ik je nooit toe op msnquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen string ook zeker?.
Gelijk heb je, kan ik gelijk mijn vingers subtiel in je schede duwen.
Sorryquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat voeg ik je nooit toe op msn![]()
Ja net zoals mannen altijd hun "bioscoopbroek" dragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor! Maar goed, Yvana, ik vind je zelfs in plebskleding een prachtige damequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lees de post boven die van jou eens?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Met-Yvana het volgende:
ik SNAP het gewoon niet........hoe komt het toch dat iedereen hier zo gek is op Yannicke , maar niet op mij, terwijl Yannie en ik helemaal niet zo veel verschillen.....
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor! Maar goed, Yvana, ik vind je zelfs in plebskleding een prachtige dame
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Ohja, en als ik dronken ben doe ik altijd grappige en stoute dingetjes![]()
Ik ben gek van jou.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Met-Yvana het volgende:
ik SNAP het gewoon niet........hoe komt het toch dat iedereen hier zo gek is op Yannicke , maar niet op mij, terwijl Yannie en ik helemaal niet zo veel verschillen.....
Mijn volbloed nichtje, ze was 1 of 2 topics terug ERG in trek.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Zuen het volgende:
wie is yannicke dan
Ze heeft een fotoboek.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef Zuen het volgende:
Mag ik een foto zien van haar?
't Was niet gemeend hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You make me sick!
Als je dat schoonheid vindt...ik vind het eerder jong gespuis...
En je bent nog 2 jaar ouder dan ik ook! Stem NVD zou ik zeggen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Aenarion het volgende:
Dit draadje schreeuwt om plaatjes...
Ik ben goed op de hoogte van de etiquette !quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef Metropolis het volgende:
Maar goed, Yvana, ik heb nog steeds niks positiefs kunnen verzinnen aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |