Coctails is voor mensen op hawaii, niet hier in het kille nederland.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmm, een wijntje is gewoon leuk voor op een terrasje, maar als je uitgaat verwacht ik cocktails ! Long island ice tea's , Pim's , daiquiri's en cosmopolitans.
Dat is jouw opinion dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef twetwe het volgende:
[..]
Coctails is voor mensen op hawaii, niet hier in het kille nederland.
Misschien denkt ze dat ze 'hot' isquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:03 schreef twetwe het volgende:
[..]
Coctails is voor mensen op hawaii, niet hier in het kille nederland.
Yes that is zijn meningquote:
Het is niet mijn mening, maar het is gewoon verloedering van de nederlandse cultuur. Je bent toch van de geschiedenis? Nou dan weet je ook dat bier bij nederland hoort, dus wat moet je met die vunzige coctails, emigreer toch alsjeblieft naar de rimboe, en maak daar vrienden met je intelectuele gebrabbel.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
17, kennis van school ,ik kijk zo omdat dat mijn gepatenteerde ,, ik ben sheepish-blik " is, en iemand wou die vastleggen.
Denkt ze dan mooi foutquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat ze 'hot' is
Ook al zou jij de enige kansloze VWO'er zijn. met jouw denkniveau haal je het gemiddelde VWO niveau zo ver omlaag dat de gemiddelde VMBO school beter uit de verf komtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef Met-Yvana het volgende:
,,ze" denkt op VWO-niveau, en nu ga ik lekker dineren
Who talks like thatquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:06 schreef Met-Yvana het volgende:
,,ze" denkt op VWO-niveau, en nu ga ik lekker dineren
Van oud oma'tje naar de SHE-devil himself.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Links>nu, rechts>2e klas, als ik het goed heb.
Een heel klein beetje danquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef Timmiejj het volgende:
Misschien een beetje heftig gereageerd![]()
die rechterquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Ze is er niet echt vrolijker op geworden hequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Van oud oma'tje naar de SHE-devil himself.
OMG!!! Hare Vadsigheid!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |