ik moest lachenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef drugsgebruiker het volgende:
Is toch fast food.
Wat moet dat lastig zijn dat niet iedereen het met je eens is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef Divel het volgende:
Was er al bang voor. Bewust niet in KLB gepost om dit soort stompzinnige opmerkingen enigszins te mijden. Helaas. Slotje wat mij betret!![]()
Wilde het net zeggen. Zelfs met je fiets daarover is kut!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef JAMsper het volgende:
Als je dat bij de mac in goes flikt dan kan je je schokdempers vernieuwen5km/h is de max, zeker als je een beetje nieuwe bak hebt.
das geen drempel, das gewoon een stoeprand midden op de weg (athans, zo voelt ie aan).quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef JAMsper het volgende:
Als je dat bij de mac in goes flikt dan kan je je schokdempers vernieuwen5km/h is de max, zeker als je een beetje nieuwe bak hebt.
Je kan je auto het beste parkeren voor de mcdonalds, en dan moet je kinderen ook een stuk die weg, dus wel goed dat die drempel er is, en je kan ook nagaan, dat zo kindje naar buiten stormt de straat op....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:01 schreef HAL9000S het volgende:
Lopen er kinderen rond bij jullie in de McDrive
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef drugsgebruiker het volgende:
Is toch fast food.
Hoezo dat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:24 schreef JAMsper het volgende:
Ik dénk dat ze drempels hebben, maar dat is een gok hoor.quote:
Jij bent een lekker bijdehandte l*l. Je hebt zeker nog geen kinderen, nee want je bent maar student.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
Boeiend, hier in Helmond trek ik ook altijd snel weg van die parkeerplaats zeker als je je de auto met z'n 'kont' richting de drive in zet, kan je vol van terrein afscheuren. Als je hem flink op ze staart trapt haal je (moet je wel hard de remmen in) 60 op dat terrein.
Gelul met mensen met kleine kinderen. Aan de hand en goed om je heen kijken. Aan de voorkant ligt ook een grote doorgaande weg dus sowieso stom je kinderen los te laten lopen.
Tegen de tijd dat ik meestal bij de Mac komt horen kinderen allang in bed te liggen. Dus eigen schuld dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:50 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Jij bent een lekker bijdehandte l*l. Je hebt zeker nog geen kinderen, nee want je bent maar student.
Kinderen zijn zo onvoorspelbaar als wat. En die willen zeker niet altijd braaf handje houden.
Wat de mac in goes betreft: ik heb een lage auto, dus ik ga daar nooit meer door de drive, altijd parkeren en om dan binnen te komen moet je door de drive lopen, die loopt precies langs de ingang.
En als je geen gevoel voor humor hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:49 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Wat moet dat lastig zijn dat niet iedereen het met je eens is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |