Wat hij zegtquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef Koenholio het volgende:
Moet je maar niet zoveel aan die meid in je avatar denken!
Heb je em in je keel gevoeld dan, open daar ! anders een topic overquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En zelf heeft die gozert een lulletje wat echt zo lang is. Treurig...
Whehehe... een humornegert... whehehehequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb je em in je keel gevoeld dan, open daar ! anders een topic over![]()
ben je zo een azijnpisser dan?quote:
Nee, niet IS, maar HEEFT!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik verheug me op het moment dat TS een graflul heeft!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik verheug me op het moment dat TS een graflul heeft!
En wat dacht je van de lul de behanger; die is uitrolbaar!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je vergeet de BMW lul. Dat is pas een lul!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
TS, geef eens een foto van een buslul !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check ook die video die ze draaien op het laatst![]()
![]()
![]()
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier ik zat in deze bus
Ik had laatst een huiskamerlul:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check ook die video die ze draaien op het laatst![]()
![]()
![]()
![]()
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Kijk, Johnnie, geile wijven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik had laatst een huiskamerlul:
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier ik zat in deze bus
Ik wachtte op het moment dat de bus keihard ging remmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check ook die video die ze draaien op het laatst![]()
![]()
![]()
![]()
Were making, were making!
Radio Soulwax!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |