ja idd, ook zo een fenomeen. mag wat mij betreft in de ghetto wijken van amerika blijven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of D&G onderbroeken die boven baggy trousersuit moeten harken.
ga je huiswerk doen in V&A, maak je misschien wat minder fouten.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga je huiswerk doen in V&A, maak je misschien wat minder fouten.![]()
of misschien mag je wel onder het bureau van liesje, of heb je je zo al moeten inlikken.![]()
dag dag kneusje.
de grap is dat het helemaal geen grap was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]![]()
dat was de grap al? of kwam er nog meer
Nu kan het nog![]()
Ga eens dood met je pauperquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef S1nn3rz het volgende:
en dan zo door de stad lopen van, ik doe heel relaxt maar doe net alsof het heel normaal is.
en dan nog even hun broekje op moeten hijsen.![]()
het liefst nog met een trui met capuchon en 2 oordopjes in zodat het net echt lijkt.![]()
wtf is er mis met normale nette kleding.![]()
nederland is aan het verpauperen.![]()
nu alleen jezelf nog overtuigenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de grap is dat het helemaal geen grap was.![]()
neuh.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nu alleen jezelf nog overtuigen
je moeder is ook niet grappi toen jij geboren werd :Rquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de grap is dat het helemaal geen grap was.![]()
leuke zinsopbouw, en je ziet mij echt niet vaak zeuren over taal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je moeder is ook niet grappi toen jij geboren werd :R
klopt, want ik ben een pauper :Rquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
leuke zinsopbouw, en je ziet mij echt niet vaak zeuren over taal.
ja dat dacht ik al.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
klopt, want ik ben een pauper :R
pauper hatersquote:
ben je klaar?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef donald_dick het volgende:
3 postopkrik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |