Onze bijkeuken is omgetoverd tot fietsenstalling en een afzuigkap hadden ze in de 70's nog niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef Pranfeuri het volgende:
Daarom frituren wij in de bijkeuken met afzagkap
Bijkeuken/schuur is bij ons een fietsenstalling die vol staat met fietsen en tuingereedschap.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
in mijn ouderlijk huis is de frituur dan ook vrij snel verbannen naar de schuur.
werkt prima.
Wat wordt het: zeewier met hooi ofzo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef Ingridh007 het volgende:
En nu moet ik dadelijk ook nog eens in die ranzig ruikende keuken mn eigen eten gaan koken
Biefstuk en een salade.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:27 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Wat wordt het: zeewier met hooi ofzo?
Waarom eet je niet gewoon mee met de frituur.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef bonke het volgende:
`mijn keuken is vrij lang 5,5 mtr, het eerste gedeelte is koken enzz, het tweede gedeelte is voor de rommel en de frituurpan ( der moet daar nog wel een extra afzuiger komen
Ja doen!! Whehehehe! Duur?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe hard gaan mn ouders over de zeik als ik deze bestel![]()
[afbeelding]
Smaakpolitiequote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoe hard gaan mn ouders over de zeik als ik deze bestel![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |