17:46 uur is niet echt werk tijd of wel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef theepot het volgende:
Weet je baas dat je dit onder werktijd doet?
heb je daar ook het hele filmpje van?quote:
nope, niet het hele filmpje ervan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:13 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
heb je daar ook het hele filmpje van?waar staat die?
Gaat zwaar ongelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:14 schreef mrcool het volgende:
Wie hem wilt gebruiken, ga je gang...
[afbeelding]
60x60
Komt uiteraard doordat het frames zijn. Wat jij ziet is gewoon de overgang van het laatste frame naar het eerste frame, heb hem ook maar van internet geplukt hoor!quote:
Wat ik bedoel is dat hij pas slaat als ze al naar voren is gegaan (ofzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef mrcool het volgende:
[..]
Komt uiteraard doordat het frames zijn. Wat jij ziet is gewoon de overgang van het laatste frame naar het eerste frame, heb hem ook maar van internet geplukt hoor!
Dat kan toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:29 schreef Even het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat hij pas slaat als ze al naar voren is gegaan (ofzo) Snappie?
Okay ik zal het nog anders zeggenquote:
Jij niet dan?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:46 schreef mrcool het volgende:
Heb jij wel eens een paars knuffelbeest een wijf van achter zien pakken?![]()
Leuk die nog gezien te hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[afbeelding]
Die is coolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |