abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:53:59 #1
3767 Herald
Come get some
pi_40573251
Zoals iedereen weet struinen onze berberburen graag zwembaden af om eens ongenegeerd in borsten te knijpen van meisjes jong en oud ietsjes ouder. Ze schromen er ook niet voor om bezette dames eens fijn te betasten en als het niet anders kan zelfs recht voor de neus van vriendlief.

Gelukkig wordt Fok! bevolkt door potige kerels die er niet voor terugdeinzen om de getinte belhamels dan een flinkte tik op de neus te geven en als koene ridder hun jonkvrouw te beschermen.

Maar wat als je zo'n ongelofelijke lafbek als ik bent? Ik zou me gewoon laten intimideren door een stel minderjarige knapen hoor. Een beetje het vriendinnetje sussen "kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor". En terwijl zij daarna kampt met trauma's van aanranding loop je zelf rond met een gekrekte trots omdat je je meisje niet kan beschermen. Nou gekrenkte trots is nog te positief, je loopt er bij als een geslagen hond die zijn vriendin niet meer recht in de ogen aandurft te kijken.

Wat dan lieve Fok!kertjes?

PS. ik heb ook een zeer kleine piemel, zou dat er iets mee te maken hebben?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_40573321
Ik denk dat er niets anders op zit dan zelfmoord plegen.
pi_40573394
Vraag een Marokkaans paspoort aan! Dan mag jij dat ook doen en daarbij kun je zonder problemen aan de Marokkaanse chickies zitten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:58:44 #4
148795 Punjab
Next Stop...
pi_40573407
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:01:09 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40573478
Neem je kleine broertje mee, misschien dat die je kan helpen?
* I intend to live forever, so far so good! *
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:02:36 #6
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_40573523
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Vraag een Marokkaans paspoort aan! Dan mag jij dat ook doen en daarbij kun je zonder problemen aan de Marokkaanse chickies zitten.
Alsof je aan een doornstruik wilt zitten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:03:28 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40573555
Niet naar het zwembad meer gaan? of een ander zwembad waar dit niet gebeurd?
Iets anders kan ik niet echt bedenken.

Lullig maar het is de enige oplossing als je er niets meer mee wilt en er ook niets tegen wil/kunt doen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40573571
Huur wat echte mannen in, en laat die ervoor zorgen dat de mocro's verdwijnen :-)
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_40573591
En natuurlijk de gemeente schrijven dat je last hebt van zulke jongeren, en of ze geen zwembad-verbod kunnen krijgen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:05:45 #10
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_40573629
KOOP EEN HO-ohneetochniet.
Ta mère bien.
pi_40573639
Nee hoor,

Ik heb ook een kleine piemel! Maar ik heb die kampert(in mijn geval) wel meteen op zijn bek geslagen met alles wat ik had.
Komen ze later met 10 man terug , blijkt de grootste kamper een collega van mij te zijn bij mijn toenmalige vakantie baan. Ik het verhaal uitgelegd aan de opper kamper, krijgt het ventje toch een paar tikken van zijn medebewoners

Was uiteindelijk best zielig
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:10:09 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40573763
hehe ik heb iets leuks meegemaakt 2 jaar geleden.

ik had mijn vriendin leren kennen bij muay thai (thaise variant van kickboxen) en zij zat er al 2 jaar op
we liepen toen in het zwembad toen er een (Nederlandse) jongen aan der kont zat. ik heb toen tegen die pauper gezegt dat ik 2 x waarschuw en dat hij dan een probleem heeft.

toen zat hij weer aan der.. heb hem nog 1 kans gegeven.... of dat hij anders een gebroken neus zou hebben...

gaf die 1 van die maten van hem mij een duw in me zij waardoor ik in het water terecht kwam.... toen ik bovenkwam had hij een bloedneus.

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:11:45 #13
40852 msteggink
roflkartoffel
pi_40573822
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef ANWB het volgende:
Nee hoor,

Ik heb ook een kleine piemel! Maar ik heb die kampert(in mijn geval) wel meteen op zijn bek geslagen met alles wat ik had.
Komen ze later met 10 man terug , blijkt de grootste kamper een collega van mij te zijn bij mijn toenmalige vakantie baan. Ik het verhaal uitgelegd aan de opper kamper, krijgt het ventje toch een paar tikken van zijn medebewoners

Daar kom je goed mee weg
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:12:39 #14
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40573852
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef ANWB het volgende:
Nee hoor,

Dat is de juiste instelling. Niet over je heen laten lopen natuurlijk! Zoek de grootste eruit en sla die met al je kracht op zijn kop en zie waar het schip strand. Nooit bang zijn (lees: niet tonen), die gasten zijn net honden: als ze angst ruiken bijten ze.
Ik heb al een boek.
pi_40573944
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

ik had mijn vriendin leren kennen bij muay thai (thaise variant van kickboxen) en zij zat er al 2 jaar op
we liepen toen in het zwembad toen er een (Nederlandse) jongen aan der kont zat. ik heb toen tegen die pauper gezegt dat ik 2 x waarschuw en dat hij dan een probleem heeft.

toen zat hij weer aan der.. heb hem nog 1 kans gegeven.... of dat hij anders een gebroken neus zou hebben...

gaf die 1 van die maten van hem mij een duw in me zij waardoor ik in het water terecht kwam.... toen ik bovenkwam had hij een bloedneus.

Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40574087
quote:

Altijd fijn om te weten dat je vriendin ook een paar tikken kan uitdelen
© ©
pi_40574184
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:02 schreef PallominnoXIII het volgende:

[..]

Alsof je aan een doornstruik wilt zitten.
Tja dan moet je ook niet die ouwe gleuven pakken. You fool!
pi_40574242
quote:

Hahaha Justice
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:27:42 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40574330
het is tegenwoordig mijn ex... ze heeft tijdens het sparren haar nieuwe vriend al eens KO gemept
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:29:29 #20
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40574388
Ik vraag me inderdaad erg af hoe ik in zo'n situatie zal reageren... ik zou het niet zo maar laten gebeuren denk ik; maar of ik in mn eentje tegen tien van die kutjochies zou gaan knokken? geen idee.
Welk groepje kutventjes komt me ff testen?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:33:47 #21
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_40574541
quote:
"kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor"
Die plekken waar ze je een keer op slaan ook hoor. Beetje vent is niet bang voor een vuist.
Dus idd niet laten merken dat je schrik hebt en gewoon reageren alsof je Petanque-ballen in je broek hebt. Niet meteen slaan maar wel laten merken dat je het meent. De grootste een eindje in het rond duwen.

Als ze met zijn 10-en op je af komen en ze willen kwaad delf je altijd het onderspit. Ook in een vol zwembad... Omdat wij Nederlanders nu eenmaal schrik hebben gekregen voor deze berberse bevolkingsgroep staan we op een afstandje te kijken hoe het misgaat en lullen er als brugman over als we thuis zijn.
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 15:36:10 #22
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_40574613
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef Herald het volgende:
Maar wat als je zo'n ongelofelijke lafbek als ik bent? Ik zou me gewoon laten intimideren door een stel minderjarige knapen hoor. Een beetje het vriendinnetje sussen "kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor". En terwijl zij daarna kampt met trauma's van aanranding loop je zelf rond met een gekrekte trots omdat je je meisje niet kan beschermen. Nou gekrenkte trots is nog te positief, je loopt er bij als een geslagen hond die zijn vriendin niet meer recht in de ogen aandurft te kijken.

Wat dan lieve Fok!kertjes?

PS. ik heb ook een zeer kleine piemel, zou dat er iets mee te maken hebben?
Jij een lafbek? Ik vind je wel stoere bink hoor.
Als ik een Marokkaanse jongen was durfde ik jou en je vriendin niet eens aan te kijken.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_40574624
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is tegenwoordig mijn ex... ze heeft tijdens het sparren haar nieuwe vriend al eens KO gemept
Ze kan wel goed met haar nieuwe vriend omgaan
pi_40575303
Ze moeten dat getinte schorriemorrie gewoon, zoals bij dancings en cafe's, de toegang weigeren. Stuur ze maar lekker door naar het theehuis. Heb je ook geen probleem!
pi_40575329
Of je gaat terug betasten, in hun besneden pikken knijpen enzo
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')