Alsof je aan een doornstruik wilt zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Herr_Munk het volgende:
Vraag een Marokkaans paspoort aan! Dan mag jij dat ook doen en daarbij kun je zonder problemen aan de Marokkaanse chickies zitten.
Daar kom je goed mee wegquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef ANWB het volgende:
Nee hoor,
Ik heb ook een kleine piemel! Maar ik heb die kampert(in mijn geval) wel meteen op zijn bek geslagen met alles wat ik had.
Komen ze later met 10 man terug, blijkt de grootste kamper een collega van mij te zijn bij mijn toenmalige vakantie baan. Ik het verhaal uitgelegd aan de opper kamper, krijgt het ventje toch een paar tikken van zijn medebewoners
![]()
Was uiteindelijk best zielig![]()
Dat is de juiste instelling. Niet over je heen laten lopen natuurlijk! Zoek de grootste eruit en sla die met al je kracht op zijn kop en zie waar het schip strand. Nooit bang zijn (lees: niet tonen), die gasten zijn net honden: als ze angst ruiken bijten ze.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef ANWB het volgende:
Nee hoor,
Ik heb ook een kleine piemel! Maar ik heb die kampert(in mijn geval) wel meteen op zijn bek geslagen met alles wat ik had.
Komen ze later met 10 man terug, blijkt de grootste kamper een collega van mij te zijn bij mijn toenmalige vakantie baan. Ik het verhaal uitgelegd aan de opper kamper, krijgt het ventje toch een paar tikken van zijn medebewoners
![]()
Was uiteindelijk best zielig![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik heb iets leuks meegemaakt 2 jaar geleden.
ik had mijn vriendin leren kennen bij muay thai (thaise variant van kickboxen) en zij zat er al 2 jaar op
we liepen toen in het zwembad toen er een (Nederlandse) jongen aan der kont zat. ik heb toen tegen die pauper gezegt dat ik 2 x waarschuw en dat hij dan een probleem heeft.
toen zat hij weer aan der.. heb hem nog 1 kans gegeven.... of dat hij anders een gebroken neus zou hebben...
gaf die 1 van die maten van hem mij een duw in me zij waardoor ik in het water terecht kwam.... toen ik bovenkwam had hij een bloedneus.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had mijn vriendin leren kennen bij muay thai (thaise variant van kickboxen) en zij zat er al 2 jaar op
we liepen toen in het zwembad toen er een (Nederlandse) jongen aan der kont zat. ik heb toen tegen die pauper gezegt dat ik 2 x waarschuw en dat hij dan een probleem heeft.
toen zat hij weer aan der.. heb hem nog 1 kans gegeven.... of dat hij anders een gebroken neus zou hebben...
gaf die 1 van die maten van hem mij een duw in me zij waardoor ik in het water terecht kwam.... toen ik bovenkwam had hij een bloedneus.
![]()
![]()
![]()
Tja dan moet je ook niet die ouwe gleuven pakken. You fool!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Alsof je aan een doornstruik wilt zitten.![]()
Hahaha Justicequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die plekken waar ze je een keer op slaan ook hoor. Beetje vent is niet bang voor een vuist.quote:"kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor"
Jij een lafbek? Ik vind je wel stoere bink hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef Herald het volgende:
Maar wat als je zo'n ongelofelijke lafbek als ik bent? Ik zou me gewoon laten intimideren door een stel minderjarige knapen hoor. Een beetje het vriendinnetje sussen "kom kom, zo'n handafdruk is na een weekje wel weg hoor". En terwijl zij daarna kampt met trauma's van aanranding loop je zelf rond met een gekrekte trots omdat je je meisje niet kan beschermen. Nou gekrenkte trots is nog te positief, je loopt er bij als een geslagen hond die zijn vriendin niet meer recht in de ogen aandurft te kijken.
Wat dan lieve Fok!kertjes?
PS. ik heb ook een zeer kleine piemel, zou dat er iets mee te maken hebben?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is tegenwoordig mijn ex... ze heeft tijdens het sparren haar nieuwe vriend al eens KO gemept
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |