Simpel toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:40 schreef Dethroned het volgende:
"De kortingen die u ontvangt bij het aansluiten van een contractverlenging kunnen lager uitvallen dan wanneer u een nieuw abonnement neemt met nummerbehoud. "
![]()
Bel ik de KPN op waarom dit zo is, snappen ze het zelf ook niet![]()
Kan iemand me dit uitleggen ?
Feit is, dat je dus beter een nieuw abbo kan nemen met nummerbehoud dan een verlening. WAT IS HET VERSCHIL DAN !!
(ik snap wel dat nieuwe abbo's andere algemene voorwaarden kunnen bevatten hoor)
De redenatie is dat het meer kost om oude klanten te houden, dan om nieuwe te winnen, maar als je niks doet om je oude klanten te houden ben je ze ook weer evensnel kwijt...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef PeZu het volgende:
simpel
een "nieuwe" klant moet je voor je winnen dus kan/wil/ga je deze meer korting geven als een reeds binnen gehaalde vis
Uhuh ja dat zal het zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:51 schreef EsDe het volgende:
[..]
Simpel toch?
Abbo verlenging = zelfde abbonement behouden. dus zelfde prijs, aantal belminuten etc.
nummerbehoud kan ook inc. met een andere abbonement. bijv. meer/minder belminuten
dat is dus het verschil![]()
johquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:55 schreef erikh het volgende:
[..]
Uhuh ja dat zal het zijn
Nu de echte reden (volgens mij dan)
Al die bedrijven willen nieuwe klanten binnenhalen en lokken dus met gratis telefoons of flinke kortingen, als ze je eenmaal hebben willen ze wat meer aan je verdienen en dus krijg je minder korting bij een verlenging. Het is al jaren zo dat overstappen stukken goedkoper kan zijn dan ergens blijven. En ik geloof er niks van dat het met gewijzigde voorwaarden te maken heeft want je kunt niet een nieuwa bonnement bij datzelfde bedrijf afsluiten en dan je nummer meenemen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef PeZu het volgende:
simpel
een "nieuwe" klant moet je voor je winnen dus kan/wil/ga je deze meer korting geven als een reeds binnen gehaalde vis
TIMMMIIIEEEEYYquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:46 -_Tommy_-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |