abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40572824
"De kortingen die u ontvangt bij het aansluiten van een contractverlenging kunnen lager uitvallen dan wanneer u een nieuw abonnement neemt met nummerbehoud. "

Bel ik de KPN op waarom dit zo is, snappen ze het zelf ook niet

Kan iemand me dit uitleggen ?
Feit is, dat je dus beter een nieuw abbo kan nemen met nummerbehoud dan een verlening. WAT IS HET VERSCHIL DAN !!
(ik snap wel dat nieuwe abbo's andere algemene voorwaarden kunnen bevatten hoor)
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:42:08 #2
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40572869
miss_schaapje
pi_40572918
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef miss_schaapje het volgende:
WAT !!!

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  PR/Manusje van alles maandag 7 augustus 2006 @ 14:46:11 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40573004
Doe dan een nieuw abbo idioot.... neues telefooon en hetzelfde nummer... Sommige dingen zijn nou eenmaal zo ga dan maar lekker bij orange
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:48:24 #5
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40573075
simpel

een "nieuwe" klant moet je voor je winnen dus kan/wil/ga je deze meer korting geven als een reeds binnen gehaalde vis
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  PR/Manusje van alles maandag 7 augustus 2006 @ 14:48:51 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40573089
Net zoals dat nieuwe inktcasettes voor een printer altijd duurder zijn als een hele nieuwe printer
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:51:08 #7
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_40573159
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:40 schreef Dethroned het volgende:
"De kortingen die u ontvangt bij het aansluiten van een contractverlenging kunnen lager uitvallen dan wanneer u een nieuw abonnement neemt met nummerbehoud. "

Bel ik de KPN op waarom dit zo is, snappen ze het zelf ook niet

Kan iemand me dit uitleggen ?
Feit is, dat je dus beter een nieuw abbo kan nemen met nummerbehoud dan een verlening. WAT IS HET VERSCHIL DAN !!
(ik snap wel dat nieuwe abbo's andere algemene voorwaarden kunnen bevatten hoor)
Simpel toch?

Abbo verlenging = zelfde abbonement behouden. dus zelfde prijs, aantal belminuten etc.
nummerbehoud kan ook inc. met een andere abbonement. bijv. meer/minder belminuten

dat is dus het verschil
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_40573234
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef PeZu het volgende:
simpel

een "nieuwe" klant moet je voor je winnen dus kan/wil/ga je deze meer korting geven als een reeds binnen gehaalde vis
De redenatie is dat het meer kost om oude klanten te houden, dan om nieuwe te winnen, maar als je niks doet om je oude klanten te houden ben je ze ook weer evensnel kwijt...
pi_40573306
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:51 schreef EsDe het volgende:

[..]

Simpel toch?

Abbo verlenging = zelfde abbonement behouden. dus zelfde prijs, aantal belminuten etc.
nummerbehoud kan ook inc. met een andere abbonement. bijv. meer/minder belminuten

dat is dus het verschil
Uhuh ja dat zal het zijn

Nu de echte reden (volgens mij dan)

Al die bedrijven willen nieuwe klanten binnenhalen en lokken dus met gratis telefoons of flinke kortingen, als ze je eenmaal hebben willen ze wat meer aan je verdienen en dus krijg je minder korting bij een verlenging. Het is al jaren zo dat overstappen stukken goedkoper kan zijn dan ergens blijven. En ik geloof er niks van dat het met gewijzigde voorwaarden te maken heeft want je kunt niet een nieuwa bonnement bij datzelfde bedrijf afsluiten en dan je nummer meenemen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 augustus 2006 @ 15:03:23 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40573551
Overigens is er kort geleden onderzoek gedaan dat bedrijven er beter aan doen lanten te behouden door leuke acties dan het werven van nieuwe klanten.
Het weglopen van ontevreden bestaande klanten neemt de vorm aan van een exodus, en is kostbaarder.
pi_40573638
nummerbehoud kpn naar kpn is niet mogelijk

Dus je zal of op moeten zeggen het nummer naar een prepay kaartje moeten laten porteren of moeten verlengen als je je nummer wilt behouden.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:10:14 #12
15985 huiz
Man in Black
pi_40573765
Een paar jaar geleden zou ik 150 euro moeten betalen voor een nieuwe telefoon als ik mijn contract zou verlengen voor 2 jaar. Een nieuw abonnement zou deze telefoon gratis krijgen.

Mailtje gestuurd naar KPN of naar Hi, weet het niet meer, kreeg keurig een brief dat ze dit ook oneerlijk vonden en stuurden de bewuste telefoon gratis per post op. Mooi geregeld, hoefde niet eens meer naar de winkel
Scope Pure Colombia BV
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:12:00 #13
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40573831
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:55 schreef erikh het volgende:

[..]

Uhuh ja dat zal het zijn

Nu de echte reden (volgens mij dan)

Al die bedrijven willen nieuwe klanten binnenhalen en lokken dus met gratis telefoons of flinke kortingen, als ze je eenmaal hebben willen ze wat meer aan je verdienen en dus krijg je minder korting bij een verlenging. Het is al jaren zo dat overstappen stukken goedkoper kan zijn dan ergens blijven. En ik geloof er niks van dat het met gewijzigde voorwaarden te maken heeft want je kunt niet een nieuwa bonnement bij datzelfde bedrijf afsluiten en dan je nummer meenemen.
joh
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef PeZu het volgende:
simpel

There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_40574969
zie ohra reclame... Kan ie?

nieuwe klanten krijgen meer dan trouwe klanten is bij elk netwerk zo
pi_40600794
quote:
TIMMMIIIEEEEYY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')